کلنگ احداث ساختمان کتابخانه عمومی و دارالقرآن شهر واجارگاه به زمین زده شد
کد خبر: 3543668
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

کلنگ احداث ساختمان کتابخانه عمومی و دارالقرآن شهر واجارگاه به زمین زده شد

گروه اجتماعی: فرماندار رودسر به ظرفیت ورود خیرین در شهرستان اشاره کرد و گفت:نمود و افزود: پروژه ساختمان کتابخانه عمومی و دارالقرآن توسط خیرین در شهر واجارگاه احداث می گردد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، امیر جانبازی، فرماندار شهرستان رودسر امروز، 15 آبان در مراسم کلنگ زنی ساختمان کتابخانه عمومی و دارالقرآن شهر واجارگاه رودسر، گفت: در انتخاب و اجرای پروژه های شهرستان با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان به گونه ای عمل نماییم تا شاخص عملکرد شهرستان به متوسط عملکرد و پیشرفت استانی وکشوری ارتقا یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان رودسر از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در زمینه کشاورزی و گردشگری برخوردار است و باید با برنامه ریزی درست از تمام این ظرفیت ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به نحو احسن استفاده نمائیم .

جانبازی اضافه کرد: به لطف خداوند متعال و حمایت های استاندار گیلان و همچنین کمک و همراهی بی دریغ مردم ولایتمدار که باعث هم افزایی در انجام پروژه ها بوده توانسته ایم در حوزه عمران پیشرفت های قابل ملاحظه ای در شهرستان رودسر داشته باشیم به گونه ای که آمار و اطلاعات کشور نشان دهنده پیشرفت در توسعه شهرستان می باشد.

فرماندار رودسر گفت: باید سعی و تلاش نماییم تا در زمینه کتاب و کتابخوانی نیز به شاخص های استانی و کشور دست پیدا کنیم که در این زمینه اعتبارات و کمک های خوبی برای شهرستان منظور شده است.

وی به ظرفیت ورود خیرین در شهرستان اشاره نمود و افزود: یکی از ظرفیت های موجود در شهرستان ورود خیرین در حوزه های مختلف توسعه، عمران و آبادانی می باشد که اقدامات خوبی از طرف خیرین در سطح شهرستان صورت گرفته است. هم اکنون هم پروژه ساختمان کتابخانه عمومی و دارالقرآن توسط خیری دیگر در شهر واجارگاه احداث می گردد.

captcha