اعلام زمان برگزاری فینال مسابقات لیگ حافظان قرآن مازندران
کد خبر: 3543720
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

اعلام زمان برگزاری فینال مسابقات لیگ حافظان قرآن مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی: فینال مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران روز 4 آذرماه برگزار می‌شود.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از مشخص شدن زمان برگزاری فینال مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران خبر داد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح ادامه داد: طی جلساتی که با مسئولان قرآنی استان مازندران برگزار شد، مقرر شد تا مراسم اختتامیه و فینال لیگ حافظان روز پنجشنبه، چهارم آذرماه سال جاری برگزار شود.

حسینی در ادامه با بیان اینکه تاکنون تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ حافظان از گروه A این مسابقات مشخص شده‌اند، تصریح کرد: در پایان این هفته نیز چهره تیم‌های راه یافته از گروه B به مرحله نیمه نهایی مشخص می‌شود و آماده برگزاری مرحله نیمه نهایی خواهیم بود.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح با بیان اینکه با برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ حافظان، دو تیم به فینال این مسابقات راه پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: مراسم اختتامیه و فینال لیگ حافظان مازندران در محل برنامه و بودجه استان مازندران برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه و فینال لیگ حافظان قرآن استان مازندران روز پنجشنبه، چهارم آذرماه با حضور مسئولان قرآنی استان در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه استان مازندران برگزار می‌شود.

captcha