نمایشگاه «لیلی با من است»؛ تصویرگر دیالو‌گ‌های ماندگار پرویز پرستویی
کد خبر: 3544332
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

نمایشگاه «لیلی با من است»؛ تصویرگر دیالو‌گ‌های ماندگار پرویز پرستویی

گروه هنر: دیالو‌گ‌های ماندگار پرویز پرستویی در آثاری چون «آژانس شیشه‌ای»، «دوئل»، «زیر تیغ»، «مارمولک»، «کتاب قانون»، «بید مجنون» در نمایشگاه «لیلی با من است» به نمایش در‌ می‌آید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نمایشگاه خوشنویسی «لیلی با من است» پنج‌شنبه بیستم آبان‌ماه در نگارخانه فرهنگسرا شفق افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه که راس ساعت 18 افتتاح خواهد شد پرویز پرستویی و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون حضور خواهند داشت.

در این خبر آمده، در این نمایشگاه 18 اثر به نمایش در خواهد آمد. کارهای به نمایش درآمده در دو قالب نستعلیق و شکسته تستعلیق خواهد بود، همچنین موضوع آثار نیز برگرفته از جملات برتر فیلم‌های «آژانس شیشه‌ای»، «دوئل»، «زیر تیغ»، «مارمولک»، «کتاب قانون»، «بید مجنون» است.

در ادامه این خبر آمده، در تعدادی از آثار حاضر در این نمایشگاه علاوه بر هنر خوشنویسی از هنر تذهیب و کلاژ نیز بهره برده شده. این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمند جوان، سپیده مبرهن است که در کارهایش سعی کرده خوشنویسی را با سینما پیوند دهد. در ضمن در کارهای به نمایش در آمده موضوعات اکثر کارها با مفهومی دینی دارد یا اینکه از مضمون دفاع مقدسی سود برده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه «لیلی با من است» می‌توانند تا 26 آبان از ساعت 9 تا 19 به فرهنگسرای شفق واقع در: یوسف آباد، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان 21، بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88554018 تماس بگیرند.

captcha