صفوف منظم و طولانی برای زیارت
کد خبر: 3545762
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

صفوف منظم و طولانی برای زیارت

گروه جامعه: با برنامه ریزی مسئولان حرمین شریفین صف‌های طولانی اما منظمی از زائران در حرم ها تشکیل شده به نحوی که امکان زیارت ضریح های مطهر برای همه جمعیت میلیونی کربلا فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در حالی که در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی قرار داریم و شهر کربلا در امنیت کامل پذیرای خیل میلیونی جمعیت است، برای فراهم کردن امکان زیارت ضریح مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) با برنامه ریزی مسئولان حرم های شریف عباسی و حسینی، داخل حرم های مطهر با میله های بلند تقسیم بندی شده و صف های هزار نفری برای زیارت ایجاد شده است.
در شلوغ ترین ساعات حرم برای زیارت ضریح های مطهر بیش از سه ساعت زمان لازم است تا زائران امکان زیارت را پیدا کنند اما در ساعات نیمه شب این مدت به نیم ساعت کاهش پیدا می کند.
زائران با قرار گرفتن در دو صف و با باز و بسته شدن ستون صف ها به ترتیب وارد حرم شده ضریح ها را زیارت و سپس خارج می شوند این تمهید موجب شده ازدحام به نحو قابل توجهی کنترل و امکان زیارت برای همه فراهم شود.
به گزارش ایکنا در ایام اربعین بخش زیارتی ضریح حضرت عباس(ع) به روی زائران خانم بسته می شود و بانوان برای زیارت به زیرزمین حرم حضرت می روند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۳
0
0
با برنامه ریزی و نظارت دقیق در بهتر برگزار شدن مراسم تاثیر گذار است
captcha