آیین افتتاحیه طرح استعدادهای درخشان قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 3546253
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
در مرکز تخصصی نورالیقین برگزار شد؛

آیین افتتاحیه طرح استعدادهای درخشان قرآنی در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: با حضور 50 قرآن‌آموز منتخب شرکت در طرح استعدادهای درخشان قرآنی آیین افتتاحیه این طرح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیین افتتاحیه طرح استعدادهای درخشان قرآنی استان کرمانشاه روز گذشته با حضور قرآن‌آموزان منتخب شرکت در این طرح قرآنی در مرکز تخصصی نورالیقین برگزار شد.
با برگزاری افتتاحیه این طرح قرآنی قرآن‌آموزان منتخب شرکت در این طرح در کرمانشاه تا 15 اسفندماه سالجاری در کلاس‌های ویژه طرح مذکور حضور خواهند داشت.
آغاز اولین جلسه این طرح در تاریخ 25 شهریورماه بوده است همچنین به علت اضافه شدن قبول شدگان و گنجاندن منتخبین در کلاس‌ها، این طرح به دو رده سنی 10 تا 13 سال و رده سنی 14 تا 17 سال تفکیک شده است، واحدهایی که نوجوانان باید در این دوره بگذرانند شامل کلاس‌های تجوید، تقلید، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی است، اساتید این دوره آقایان: میرمعینی، پریزاد و حیدری‌نسب و خانم‌ها بایست، شهبازی، فرامرزی، کرم و قاسمی هستند.
یادآور می‌شود، کلاس‌های این طرح قرآنی تا 30 بهمن‌ماه در مرکز تخصصی نورالیقین دایر خواهد بود و از اول اسفند تا 15 این ماه آزمون پایانی این دوره برگزار خواهد شد همچنین آزمون دیگری در قالب مسابقه در همان تاریخ از داوطلبان به‌عمل می‌آید که قطعات انتخابی حفظ را به شیوه تحقیق و تدویر اجرا می‌کنند.
captcha