آماده سازي جاده فرعي از مرز چزابه به الوان برای رفع ترافيک برگشت زائران
کد خبر: 3546943
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

آماده سازي جاده فرعي از مرز چزابه به الوان برای رفع ترافيک برگشت زائران

گروه جامعه: استاندار خوزستان با اشاره به آماده سازي جاده فرعي از مرز چزابه به الوان برای رفع ترافيک برگشت زائران گفت: تمهيدات گسترده و برنامه ريزي هاي قبلي ناجا باعث شد تا پليس در برابر موج جمعيت زائر غافلگير نشود و خدمتگزاران خوبي براي آنان باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شريعتي،استاندار خوزستان ضمن بازديد از پايانه مرزي چزابه، با حضور در قرارگاه فرعي اربعين شهداي چزابه، از طريق ويدئو کنفراس با فرمانده ناجا به گفت و گو نشست.
وي با اشاره به اینکه برگشت زائران از هم اکنون با شلوغي نسبي همراه است، گفت: بدون شک در برگشت زائران از کشور عراق در مرز چزابه با حجم ترافيک قابل توجهي مواجه خواهيم بود.
اين مقام ارشد اجرايي در استان اظهار کرد: ما به منظور رفع ترافيک برگشت زائران در مرز چزابه، به طور ويژه و سريع در حال آماده سازي هفت کيلومتر جاده فرعي از مرز چزابه به سمت شهر الوان هستيم که بحمدالله با همت دستگاه هاي ذيربط شاهد پيشرفت خوبي در اين راستا هستيم.
استاندار خوزستان ضمن تقدير ويژه از اقدامات پليس استان و بالاخص سردار اسحاقي، تاکيد کرد: بدون شک اين تلاش هاي شبانه روزي خادمان اباعبدالله الحسين (ع) داراي اجر و پاداش عظيم خواهد بود.
در ادامه فرمانده نيروي انتظامي کشورمان نيز گفت: افتخار پليس خدمت به زائران حسيني است و ناجا تمام تلاش خود را در اين راستا به کار بسته است.
سردار اشتري در پايان بر خدمات مضاعف همه دستگاه هاي دولتي به زائران عتبات عاليات تاکيد و از همه مسئولان و دستگاه هاي کشور که در اجراي هرچه بهتر اين کنگره عظيم تلاش مي کنند، تقدير و تشکر کرد.
captcha