قهرمان نخستین دوره لیگ حافظان قرآن مشخص شد
کد خبر: 3548651
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
پس از چند ماه رقابت؛

قهرمان نخستین دوره لیگ حافظان قرآن مشخص شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: تیم صاحب‌الزمان(عج) شهرستان ساری، قهرمان اولین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران ویژه بانوان عصر روز پنجشنبه، چهارم آذرماه از ساعت ۱۵ در محل سالن برنامه‌ریزی و بودجه استانداری مازندران برگزار شد.
پیش از آغاز این مراسم، مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ حافظان استان مازندران با حضور چهار تیم صاحب‌الزمان(عج) شهرستان ساری، طوبی شهرستان بهشهر، عروة‌الوثقی شهرستان بهشهر و کوثر شهرستان جویبار برگزار شد که در پایان برگزاری این مراحل تیم صاحب‎الزمان(عج) ساری توانست به مقام اول لیگ حافظان دست پیدا کند و تیم‌های طوبی بهشهر، عروة‌الوثقی بهشهر و کوثر جویبار حائز رتبه‌های دوم تا چهارم شدند.
همچنین، در مراسم اختتامیه لیگ حافظان قرآن استان مازندران که پس از مشخص شدن تیم‌های اول تا چهارم و پایان لیگ برگزار شد، مسئولان قرآنی استانی و کشوری حضور داشتند و تعدادی از ایشان نیز در این مراسم به سخنرانی پرداختند. همچنین، کارگر نماینده فدراسیون تکواندوی کشور و مبلغ دینی تیم ملی تکواندوی ایران نیز در این مراسم حضور داشت و دقایقی به سخنرانی پرداخت.
یادآور می‌شود، اولین دوره لیگ حافظان قرآن استان مازندران روز پنجشنبه، چهارم آذرماه با مشخص شدن تیم‌های اول تا چهارم و نیز برگزاری مراسم اختتامیه در سالن برنامه‌ریزی و بودجه و استانداری مازندران به پایان رسید.
captcha