150 کتاب بریل در کانون پرورش فکری کودکان به نمایش گذاشته می‌شود
کد خبر: 3549913
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به مناسبت روز جهانی معلولان؛

150 کتاب بریل در کانون پرورش فکری کودکان به نمایش گذاشته می‌شود

گروه ادب: 150 عنوان کتاب بریل در حاشیه مراسم جشن روز جهانی معلولان با حضور مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران در کانون پرورش فکری کودکان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امسال جشنی را در روز 13 آذر روز جهانی معلولان و به مناسبت راه‌اندازی مراکز فراگیر در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌کند.
در این جشن، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و توان‌یاب در کنار دیگر همسالان عضو کانون به اجرای سرود می‌پردازند و نمایش‌هایی در این آیین‌ اجرا می‌شود. همچنین نمایشگاهی با بیش از 147 عنوان کتاب به خط بریل در کنار این برنامه برپا خواهد شد.
تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده کشوری آموزش و پرورش استثنایی و رونمایی از کتاب‌های بریل کانون از دیگر برنامه‌های این مراسم است که از از ساعت 9 صبح تا 11:30 روز شنبه 13 آذر در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، تعدادی از مسئولان بهزیستی کشور، آموزش و پرورش استثنایی کشور و فعالان و نهادهای خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه  و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در این آیین حضور می‌یابند. 
captcha