گزارشی از کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن/ مساجد اعلام آمادگی کنند
کد خبر: 3550220
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

گزارشی از کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن/ مساجد اعلام آمادگی کنند

گروه جلسات و محافل: کرسی های تلاوت اذانگاهی، به همت مؤسسه نفحات القرآن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی های تلاوت از ۹ آذرماه در سه مسجد شهر تهران برگزار شد.

کرسی های تلاوت این هفته نفحات القرآن با استقبال پرشور مردمی+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی های تلاوت اذانگاهی، به همت دارالقرآن نفحات القرآن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذرماه آغاز شد. کرسی های تلاوت این هفته نفحات القرآن، سه شنبه در مسجد رحمتیه خیابان پیروزی با تلاوت محمدحسن موحدی(چهاردهمین کرسی تلاوت در سال 95)، چهارشنبه 10 آذر در مسجد ابوالحسن(ع) واقع در خیابان 17 شهریور، با تلاوت امیر برخورداری(پانزدهمین کرسی تلاوت در سال 95) و پنجشنبه، 11 آذرماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بزرگراه بعثت با تلاوت مسعود سیاف زاده(شانزدهمین کرسی تلاوت در سال 95) برگزار شد.

کرسی های تلاوت این هفته نفحات القرآن با استقبال پرشور مردمی+صوت و عکس

این کرسی های تلاوت با استقبال گرم ائمه جماعات این مساجد و حضور پرشور نمازگزارن مسجد برای استماع تلاوت قرآن کریم با صوت خوش که به تعبیر مقام معظم رهبری، نفوذ مفاهیم قرآن را در دلها به همراه دارد، همراه بود.

یادآور می‌شود، طرح کرسی های تلاوت اذانگاهی توسط دارالقرآن نفحات القرآن، از ابتدای فروردین 1395 با حضور مسعود سیاف زاده هر هفته در سطح مساجد تهران برگزار می‌شد. اما از 9 آذرماه 1395، نفحات القرآن، اقدام به برگزاری کرسی های تلاوت، در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشوری محمدحسن موحدی، مسعود سیاف زاده، امیر برخورداری در سطح مساجد تهران، کرده است.

کرسی های تلاوت این هفته نفحات القرآن با استقبال پرشور مردمی+صوت و عکس

مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی های تلاوت هستند، می‌توانند با تماس به شماره 09128046843 روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن، برای برگزاری این کرسی های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت ها و گزارش تصویری این کرسی های تلاوت ارائه می‌شود.

محمدحسن موحدی

کد
دریافت

مسعود سیاف زاده
کد
دریافت
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۲
0
0
احسنت...بهترین کار در این برهه زمانی است...که دشمنان علیه قرآن، تهاجمی همه جانبه کرده اند
captcha