آغاز تظاهرات «لبیک یا محمد(ص)» مردم بحرین
کد خبر: 3550278
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

آغاز تظاهرات «لبیک یا محمد(ص)» مردم بحرین

گروه بین‌الملل: تظاهرات مردم بحرین با شعار «لبیک یا محمد(ص)» و «لبیک یا شهداء» از ظهر امروز جمعه، 12 آذرماه، آغاز شد.

آغاز تظاهرات «لبیک یا محمد(ص)» مردم بحرین

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «البحرین الیوم»، تظاهرات مردم بحرین در مناطق و شهرک‌های مختلف این کشور از ظهر امروز با شعار «لبیک یا محمد(ص)» و «لبیک یا شهداء»  آغاز شد و قرار است این تظاهرات تا فردا ادامه داشته باشد.

این تظاهرات به دعوت ائتلاف 14 فوریه بحرین و جریان اسلامی «الوفاء» این کشور و با هدف دفاع از اسلام محمدی اصیل و مخالفت با سیاست ظلم و ستم فرقه‌ای که دژخیمان آل‌خلیفه علیه ساکنان اصلی شیعی این کشور اعمال می‌کنند، صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، ساکنان شهرک «الدراز» منامه(محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم) پس از این که رژیم آل‌خلیفه امروز برای چندمین هفته متوالی از اقامه بزرگترین نماز جماعت شیعیان در مسجد امام صادق(ع) ممانعت کرد، نماز خود را به صورت فرادا اقامه کردند.

آن‌‌ها همچنین، پس از اقامه نماز با سردادن شعارهایی انقلابی، جنایات رژیم آل‌خلیفه در هدف قراردادن شعایر دینی را محکوم و بر تداوم مواضع همبستگی با آیت‌الله عیسی قاسم تأکید کردند.

رژیم آ‌ل‌خلیفه از حدود 5 ماه پیش با بهره‌گیری از بالگرد و شبه‌نظامیان مسلح، شهرک الدراز منامه را به شدت تحت محاصره قرار داده و از ورود شهروندان بحرینی و امام جماعت مسجدجامع امام صادق(ع) به این منطقه برای اقامه نماز جماعت ممانعت به‌عمل می‌آورد.
captcha