دعوت به مراسم دعا در پاسخ به تهدید مساجد کالیفرنیا
کد خبر: 3550430
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

دعوت به مراسم دعا در پاسخ به تهدید مساجد کالیفرنیا

گروه بین‌الملل: مرکز فرهنگی ـ اسلامی «فرزنو» در ایالت کالیفرنیای آمریکا در پاسخ به تهدید اخیر علیه جامعه مسلمانان این شهر، از پیروان ادیان مختلف دعوت کرد تا برای حمایت از مسلمانان در مراسم ویژه دعا گرد هم آیند.

دعوت به مراسم دعای مشترک در پاسخ به تهدید مساجد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری « fresnobee»، این مرکز یکی از هفت مسجدی است که هفته گذشته نامه تهدیدآمیز دریافت کرد و در پاسخ به آن دیروز جمعه، 12 آذر با دعوت از غیرمسلمانان برای شرکت در مراسم ویژه دعای مشترک درهای خود را به روی پیروان ادیان مختلف باز کرد.
حدود 150 نفر با شرکت در مراسم بر حمایت خود از مسلمانان تأکید کردند.
رضا نکومنش، مدیر این مرکز گفت: بعد از انتشار خبر نامه تهدیدآمیز، این مرکز با حمایت گسترده همسایگان غیرمسلمان مواجه شد که تصمیم گرفتیم برای قدردانی از ابراز حمایت‌ها درهای مسجد فرزنو را به روی غیرمسلمانان باز کنیم.
مسئولان مرکز در پاسخ به نامه، بیانیه‌ای را با این مضمون منتشر کردند: گرچه نامه تهدید، آکنده از نفرت بود اما بیانگر جامعه‌ای نیست که ما در آن زندگی می‌کنیم. رهبران، سازمان‌ها و عموم مردم کالیفرنیا و حتی دوستان ما در خارج از آمریکا از طریق تماس، ایمیل، نامه و پیام‌ در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، حمایت و دوستی خود را با مسلمانان اعلام کردند که از همه آنها و کسانی که دنیا را مکان قابل قبولی برای همگان می‌سازند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.   



captcha