انتصابی در رادیو قرآن که بازتاب گسترده‌ای یافت
کد خبر: 3550655
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی؛

انتصابی در رادیو قرآن که بازتاب گسترده‌ای یافت

گروه شبکه‌های اجتماعی: شب گذشته در کانال رسمی رادیو قرآن و دیگر شبکه‌های اجتماعی خبر از انتصاب احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی به عنوان سرپرست گروه آموزش رادیو قرآن به همراه حکمش منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شب گذشته در کانال رسمی رادیو قرآن و دیگر شبکه‌های اجتماعی خبر از انتصاب احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی به عنوان سرپرست گروه آموزش رادیو قرآن، همراه با حکم آن منتشر شد که بلافاصله بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی فعالان قرآنی یافت.
در این خبر که در کانال رسمی رادیو قرآن منتشر شده بود، طی حکمی از سوی مدیر شبکه رادیویی قرآن، احمد ابوالقاسمی، قاری، مدرس و داور مسابقات بین المللی، مسئولیت گروه آموزش رادیو قرآن را عهده دار شده است. ابوالقاسمی مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را داراست و مدرک معتبر تخصصی درجه یک در هر دو حوزه قرائت و  تعلیم قرآن کریم را دریافت کرده است.
در بخشی از این حکم آمده است که ارتقای کیفیت و جذابیت برنامه‌های آموزشی عمومی و تخصصی قرآن کریم، استفاده از کارشناسان برجسته و توانمند، توجه به نیازهای مخاطبان در برنامه‌ها با توجه به زمان پخش برنامه و توجه به قشر جوان در تولید برنامه‌های آموزشی از جمله مواردی است که انتظار می‌رود با حضور شخصیت برجسته جنابعالی که از نخبگان جامعه قرآنی کشورمان می‌باشید، پیش از پیش به آن توجه شود.
یادآور می‌شود، احمد ابوالقاسمی طی سال های قبل مدیریت گروه تلاوت و آموزش رادیو قرآن و سمت مشاور مدیر این شبکه رادیویی را برعهده داشت.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ثاقبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۷
0
1
سلام علیکم. وقتی گفته میشه با بازتابهای گسترده! باید گفته بشه به چه بازتابهایی؟! اعتراض بوده؟! تأیید بوده؟! بنده نفهمیدم سمتشون ارتقاء پیدا کرده یا تنزل پیدا کرده؟ چون تو خبر گفته شده قبلا مدیر گروه تلاوت و آموزش بوده حالا فقط مدیر گروه آموزش شده!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۴
0
2
با سلام حق استاد ابولقاسمی بیش از این بر گردن مسئولین قرآنی می باشد ایشان فردی مسلط ، خبره بر تمام فنون قرائت ،با علم به روز هستند انشاء االه هرجاکه هستند در پناه قرآن محفوظ باشند
captcha