کانال تلگرامی ویژه «نماز یاوران كودك» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3551161
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

کانال تلگرامی ویژه «نماز یاوران كودك» راه‌اندازی شد

گروه شبکه اجتماعی: كانال تلگرامی «نیك» ویژه كودكان و نوجوانان با محتوای ترویج نماز راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز كشور، مسعود دریس مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اعلام خبر راه‌‌اندازی کانال نیک گفت: با توجه به تاكید دین مبین اسلام بر نهادینه كردن ارزش‌های انسانی و دینی در سنین كودكی و باعنایت به نیاز مخاطبان و خانواده‌های آنها در این رابطه، تولید محتوای این گروه سنی از ماه گذشته آغاز شده و پس از آن طراحی و تصویر سازی كارها توسط یك گروه گرافیكی كارشناس برنامه ریزی شد .

دریس در ادامه به تولید محتوای متناسب با ذائقه كودكان در حوزه شعر و داستان و مسابقات در قالب عكس نوشته، طرح‌های گرافیكی، صوت، فیلم و ... اشاره و از كسانی كه دغدغه كار برای كودكان ایران زمین را دارند دعوت كرد كه با ستاد اقامه نماز در این خصوص همكاری کنند.

مسئول كمیته علمی اجلاس سراسری نماز علت نامگذاری این كانال كه با عنوان «نیك» فعالیت می‌کند را تشریح کرد و گفت: نیك حرف اول سه كلمه نماز یاوران كودك است كه ویژه مقاطع سنی پیش دبستانی و دبستانی تا پانزده سال را شامل می‌شود .

وی در پایان به ادرس كانال@namaz_nikدر شبكه اجتماعی تلگرام اشاره كرد و از مربیان و مدیران مهدكودك‌ها و خانواده‌ها درخواست كرد با عضویت در این كانال و معرفی آن به دیگران ستاد اقامه نماز را در ترویج نماز یاری کنند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۴
0
0
راه اندازی این کانال باعث ارتقاء مسائل دینی و مذهبی در بین علاقمندان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۸
0
1
باید مسائل دینی و قرآنی بیشتر مورد توجه قرار گیرد
captcha