تكریم یاد شهدای مدافع حرم جهرم با حضور سردار سلیمانی
کد خبر: 3551372
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

تكریم یاد شهدای مدافع حرم جهرم با حضور سردار سلیمانی

گروه اجتماعی:‌ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج جهرم از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و عملیات‌های كربلای 4 و 5 با حضور فرمانده سپاه قدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سرهنگ محمدصادق شادمند، فرمانده سپاه ناحیه جهرم امروز، 15 آذرماه از از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و عملیات‌های كربلای 4 و 5 با حضور فرمانده سپاه قدس در این شهرستان خبر داد و گفت: این یادواره بعداز ظهر روز چهارشنبه 17 آذر در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان جهرم  برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری این‌گونه یادواره‌ها انتقال هنرمندانۀ فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت روحیۀ دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام لطف‌الله دژكام، امام جمعه جهرم درباره این یادواره نیز گفت: در جریان اعزام تیپ سربلند و مقدس المهدی (عج) برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه، سردار سلیمانی فرمانده مقتدر سپاه قدس از فرماندهی تیپ مقدس المهدی (عج) خواسته بودند که یک موضع را به تصرف خود در آورند و بیان داشته بود که اگر این امر محقق شود، من باید به جهرم بیایم و از خانواده‌هایی که این چنین جوانانی را تربیت کرده‌اند، تقدیر و تشکر کنم که به لطف و یاری خداوند این جوانان توانستند بیشتر از آنچه را که مشخص شده بود را به تصرف خود درآوردند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۰
0
0
سلام خدا بر مردان راه حق...
کلنا عباسک یا زینب(س)
خدا قوت شیر مردان ایرانی
.
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۶
0
0
زنده باد سردار سلیمانی
captcha