مسئولیت در رادیو قرآن را نپذیرفتم
کد خبر: 3551587
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

مسئولیت در رادیو قرآن را نپذیرفتم

ابوالقاسمی که چندی پیش خبر انتصابش در یکی از گروه‌های رادیو قرآن منتشر شده بود گفت: این مسئولیت را نپذیرفتم و ترجیح می‌دهم به جای مدیریت، در جلسات و محافل تجربیاتم را به جوانان منتقل کنم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فارس نوشت: چند روز پیش حکمی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر انتصاب احمد ابوالقاسمی به عنوان سرپرست گروه آموزش رادیو قرآن منتشر شد که این خبر هیچ‌گاه به تأیید ابوالقاسمی نرسید.
ابوالقاسمی با بیان اینکه پیشنهاد پذیرش مسئولیت گروه آموزش رادیو قرآن به من داده شد گفت: شنبه هفته جاری مدیر رادیو قرآن موضوع پذیرش مسئولیت گروه آموزش رادیو قرآن را با من مطرح کرد و من در آن روز به طور ضمنی این موضوع را پذیرفتم. وی ادامه داد: اما پس از بررسی بیشتر برنامه‌های قرآنی و شخصی به این نتیجه رسیدم که پذیرش این مسئولیت سبب می‌شود از برنامه‌های مختلف خود از جمله فعالیت‌های قرآنی باز بمانم از این رو بلافاصله عدم آمادگی خود را به ایشان اعلام کردم و در چندین پیامک این موضوع را مطرح کردم. اما سرعت عمل غیر منتظره ایشان و انجام امور اداری و بالطبع رسانه‌ای شدن موضوع سبب بیان نظرات و مطالبی ضد و نقیض و برخی حواشی در فضای مجازی شد از این رو در این گفت‌وگو به بیان اصل ماجرا پرداختم.
این استاد قرآن کریم با بیان اینکه پذیرش مسئولیت گروه آموزش رادیو قرآن مانع از دیگر فعالیت‌های من می‌شد، گفت: پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدم که یا باید زمانم را در رادیو قرآن بکار بگیرم و یا به دیگر برنامه‌هایم از جمله آموزش و تلاوت قرآن و برخی فعالیت‌های شخصی برسم از این رو ترجیح من این بود که در جلسات، برنامه‌ها و محافل قرآنی حضور داشته باشم و تجربیاتم را به نسل جوان منتقل کنم.

captcha