فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شود
کد خبر: 3551774
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت به میزبانی شهرستان بهمئی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان استان حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تسنیم نوشت: هادی زارع پور اظهار داشت: طی یک سال گذشته بیش از 30 باب مدرسه پیش ساخته برای مناطق محروم استان فراهم شده است.
وی از کاهش حق‌التدریس آموزشی در استان از 8 هزار ساعت در سال 1392 به 2 هزار ساعت تاکنون خبر داد و افزود: به منظور حمایت از فعالیت‌های قرآنی، نماز و عترت، سی‌وپنجمین دوره مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت به میزبانی شهرستان بهمئی تا ماه‌های آینده برگزار می‌شود.
زارع پور ابراز کرد: در حوزه  توسعه مشارکت‌های مردمی بیش از 430 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش در استان‌، تعهد شده بود که این میزان اعتبار نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در یک سال گذشته بیش از 30 باب مدرسه پیش‌ساخته برای مناطق محروم استان از طریق یک موسسه، بدون حمایت‌های خیران و کمک‌های مردمی فراهم و به مناطق نیازمند استان تحویل داده شد.
زارع پور با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف در یک سال گذشته تصریح کرد: کسب 7 رتبه برتر کشوری توسط مدارس استان زیرپوشش قرار گرفتن 180 مدرسه استان در طرح تعالی مدیریت مدرسه،کسب 40 رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان و مربیان مقطع متوسطه و افزایش‌ پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از 3 پژوهش‌سرا در سال 92 به 13 پژوهش‌سرا در سال جدید از جمله موفقیت‌های کسب شده است.
وی اظهار داشت: 6 مورد از هنرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد‌ در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه، که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان مدیریت می‌شوند به مرحله تولید تجهیزات و امکانات لازم رسیده‌اند و خروجی آن‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است.


captcha