اسامی منتخبان طرح سوره «صف» در خوزستان معرفی شدند
کد خبر: 3551982
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
به همت مؤسسه تبیان؛

اسامی منتخبان طرح سوره «صف» در خوزستان معرفی شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اسامی منتخبان طرح ویژه فجر صف که به همت مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان برگزار شد در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»، صدیقه لویمی اصل، مدیر مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان، گفت: این مؤسسه از ابتدای سال با راه اندازی کانال تلگرام اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این کانال بصورت مجازی کرده است.
وی همچنین ادامه داد: یکی از این اقدامات مسابقه تلگرامی بصورت ماهیانه است که ابتدای پاییز همان با تقارن با ماه‌های محرم و صفر، طرح فجر صفر جایگزین مسابقه تلگرامی پیامکی تبیان در مدت زمان 2+3 ماهه پاییز شد.
لویمی در خصوص اجرای این طرح افزود: در این طرح که با محوریت حفظ سوره فجر و مفاهیم سوره صف برگزار شد، کاربران با گذراندن 12 ساعت آموزش مجازی به‌صورت هفته ای یک جلسه با این دو صورت تا پایان ماه صفر آشنا شدند.
مدیر مؤسسه تبیان خوزستان گفت: کسانی که از مجموع دو مرحله امتیاز 60 راکسب کنند از طرف مؤسسه گواهی 12 ساعت آموزش مجازی دریافت خواهند کرد. 
وی با اشاره به زمان اعلام نتایج مسابقه تصریح کرد: اسامی نفرات برتر در روز عید میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) در کانال تلگرام مؤسسه منتشر خواهد شد و 6 کارت هدیه 500000 ریالی نیز برای برترین‌های طرح مشخص شده است.
لویمی اصل در پایان افزود: این طرح یک مدل خوب برای فعالیت‌های قرآنی در حوزه آموزش و مسابقه  است که قصد توسعه آن را خواهیم داشت.
captcha