توجه جدی به آموزش‌های قرآنی در وزارت نیرو صورت می‌گیرد
کد خبر: 3552139
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

توجه جدی به آموزش‌های قرآنی در وزارت نیرو صورت می‌گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول نظارت و ارزیابی امور فرهنگی وزارت نیرو گفت: تدبیری اندیشیده شده که به صورت مستمر آموزش علوم قرآنی و مسابقات در سطح داخلی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سید عبدالله سهیلی مقدم، مسول نظارت و ارزیابی امور فرهنگی وزارت نیرو عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو به میزانی استان یزد در جمع مسئولان برگزاری این مسابقات، استقبال استان یزد و تلاش خالصانه مدیران و مسولان کمیته‌های برگزاری را ستود و اظهار کرد: مسئولان صنعت آب و برق استان یزد فراتر از انتظار از خود مایه گذاشتند.
وی با ذکر اینکه همه ساله بالغ بر شش هزار نفر در سطح وزارت نیرو  و در رشته‌های مختلف قرآنی در سطح داخلی شرکت ها حاضر می شوند گفت: برترین های هر مسابقه  به مسابقات استانی و نفرات اول آن به سطح کشوری راه می یابند.
این مسئول یادآور شد: مسابقات قرآنی کارکنان و همسران آن ها، هر دو سال یکبار برگزار شده و پس از این مسابقات در سال آینده شاهد برگزاری مسابقات فرزندان کارکنان مجموعه وزارت نیرو در استان دیگری خواهیم بود. 
حجت‌السلام سهیلی مقدم با ذکر اینکه این مسابقات توسط داوران بین المللی حوزه قرآن ارزیابی و سنجیده  می شود اظهار کرد: تدبیری اندیشیده شده که به صورت مستمر آموزش علوم قرآنی و مسابقات در سطح داخلی شرکت های تابعه وزارت نیرو وجود داشته باشد.
وی اذعان کرد: وزارت نیرو، جزء وزارتخانه های کم نظیر در حوزه فرهنگی است که با توجه به محدودیت های مالی، حرکت جهادی در فراگیری علوم اسلامی و قرآنی را در دستورکار داشته است.
مسول نظارت و ارزیابی امور فرهنگی وزارت نیرو یادآور شد: اهمیت به مسابقات حوزه قرآنی به شکلی است که به عنوان مثال استان گلستان در سال گذشته، نخبگان قرآنی خود را در یک مراسم معنوی مورد استقبال گرم کارکنان خود قرار داده که یک ابتکار ارزشمند در حوزه قرآنی وزارت نیرو به شمار می رود.
captcha