کسب مقام سوم مسابقات قرآنی وزارت نیرو توسط بانوی کهگیلویه و بویراحمدی
کد خبر: 3552386
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

کسب مقام سوم مسابقات قرآنی وزارت نیرو توسط بانوی کهگیلویه و بویراحمدی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم مسابقات قرآنی وزارت نیرو در رشته مفاهیم توسط همسر یکی از کارکنان این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی، مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قرآنی با حضور 400 نفر شرکت کننده در مسابقات سراسری وزارت نیرو در یزد برگزار شد.
وی زمان برگزاری این مسابقات را از 17 تا 19 آذرماه جاری برشمرد و عنوان کرد: زینب پشتدار، همسر یکی از همکاران در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد توانست در رشته مفاهیم رتبه سوم کشوری را از آن خود کند.
مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این آئین لوحی از سوی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به همراه تندیس طلیعه نور به خانم پشتدار اهداء شد.
موسوی تعداد شرکت کنندگان از سوی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این مسابقات را 7 نفر اعلام کرد.
وی بیان کرد: از این تعداد، 2  نفر شرکت کننده از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و مابقی شرکت کنندگان از شرکت های تابعه صنعت آب و برق در این استان بوده است.
captcha