عکس شهید را می‌بینیم اما عکس شهید عمل می‌کنیم
کد خبر: 3552437
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
سردار شعبانی عنوان کرد:

عکس شهید را می‌بینیم اما عکس شهید عمل می‌کنیم

کانون خبرنگاران نبأ: معاون عملیاتی قرارگاه ثارالله در هشتمین یادواره قاصدان آسمانی گفت: شهیدان را تنها شهیدان می‌شناسند، ما عکس شهید را می‌بینیم اما عکس شهید عمل می‌کنیم، شهدا در قیامت از ما یا شافی‌اند یا شاکی.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، هشتمین یادواره شهدای مخابرات لشگر 27 محمد رسول‌الله 19 آذرماه در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شد. در این یادواره، قلی‌پور از جانبازان مخابرات به روایتگری پرداخت و با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید فلاح پیشه گفت: برای ادامه دادن راه او، باید راه دفاع از انقلاب و ولایت را ادامه دهیم.
سردار شعبانی، معاون عملیاتی قرارگاه ثارالله نیز با اشاره به شأن بالای شهدای مخابرات آنان را ستود و در ادامه بیان کرد: شهیدان را تنها شهیدان می‌شناسند، ما عکس شهید را می‌بینیم اما عکس شهید عمل می کنیم، شهدا در قیامت از ما یا شافی‌اند یا شاکی.
معاون عملیات قرارگاه ثارالله با تشکر از بانیان این یادواره ادامه داد: بهترین‌ها شهدا هستند، برای شهدا بهترین‌ها را انجام دهید، امروزه خون شهدای مدافع حرم با خون شهدای مدافع وطن عجین شده است. من اخیرا از سوریه آمده‌ام، امنیت کشور ما مثال‌زدنی است، ما اخیرا یک تروریست پاکستانی را در زمان مناسب دستگیر کرده‌ایم، هنر ما صادر کردن امنیت است.
وی افزود: امروزه دشمن درصدد است تا چهره‌ای زشت از اسلام را در جهان به نمایش بگذارد، امروزه خط مقاومت خون است، امروزه ما به بلوغ امنیتی رسیده‌ایم. همه یادواره‌ها و تجمعات برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) است.

سیدمحمدرضا دادگستر
captcha