رتبه‌بندی رسانه‌ها در جهت تحقق عدالت رسانه‌ای است
کد خبر: 3552454
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
انتظامی:

رتبه‌بندی رسانه‌ها در جهت تحقق عدالت رسانه‌ای است

گروه جامعه: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مبنای ایجاد نظام رتبه بندی، تحقق عدالت رسانه‌ای است گفت: ملاک همکاران ما برای ارائه خدمات مختلف معنوی و مادی بر‌اساس نتایج طرح‌های رتبه بندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از خبرگزاری آریا، ضمن حضور در جمع تحریریه، از نزدیک با دو اپلیکیشن طراحی شده در این خبرگزاری آشنا شد.

اپلیکیشن‌های «سینما دیدار» و «دیدار پرس» با هدف تقویت فضای تعاملی میان مردم و محصولات فرهنگی - هنری طراحی شده و در دو حوزه سینما و مطبوعات به زودی به شکل سراسری عرضه می‌شود.

انتظامی در این بازدید استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی و همچنین نرم‌افزارهای جدید را برای توسعه فضای رسانه‌ای و افزایش مخاطبان مهم ارزیابی کرد و گفت: باید متناسب با فضا و مخاطبان جدید حرکت کرد و از امکانات مکمل رسانه‌ای برای افزایش ضریب نفوذ و کیفی سازی مخاطبان بهره برد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از تجهیز رسانه‌ها به ابزارهای جدید اطلاع رسانی، به طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با کمک اهالی رسانه و مبتنی بر استفاده از این ظرفیت‌های نوظهور اشاره و تصریح کرد: مبنای ایجاد نظام رتبه بندی، تحقق عدالت رسانه‌ای است چرا که ملاک همکاران ما برای ارائه خدمات مختلف معنوی و مادی از جمله پرداخت یارانه مستقیم، یارانه طرح اشتراک، آگهی‌های دولتی و سایر برنامه‌ریزی‌ها، بر‌اساس نتایج طرح‌های رتبه بندی صورت می‌گیرد.

امیر محبیان، مدیر مسئول خبرگزاری آریا نیز در این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این خبرگزاری، تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطب، استفاده از ظرفیت مراکز استانی و تعامل با مخاطبان با بهره‌گیری از نرم افزارهای طراحی شده را از جمله فعالیت‌های شاخص خبرگزاری آریا عنوان کرد.
captcha