دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح شد
کد خبر: 3552563
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح شد

گروه حوزه‌های علمیه: دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز 20 آذرماه با حضور مدیر حوزه‌های علمیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی از جمله پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم، اداره همکاری‌های علمی و پژوهشی، معاونت آموزش دفتر، موسسه آموزش عالی امام رضا(ع)، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، دایر شده است.
مرکز اخلاق و تربیت، احیاء آثار اسلامی، مطالعات اجتماعی و تمدنی، مجله اسلام و مطالعات اجتماعی، پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی، پژوهشکده اطلاعات و مدارک اسلامی، پژوهشکده فقه و حقوق، پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی همچنین پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، پژوهشکده تاریخ و سیره اهل‌بیت(ع) و دانشگاه باقرالعلوم(ع) از دیگر غرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه 5 روزه است.
این غرفه‌ها به ارایه آثار خویش به خصوص آثار منتشر شده در سال 94 و 95 به علاقه‌مندان می‌پردازند و طرح‌های در دست اقدام نیز معرفی می‌شود همچنین در این نمایشگاه از 35 اثر علمی جدید رونمایی خواهد شد.
 این نمایشگاه از ساعت هشت تا 20 روز  25 آذرماه در معرض دید علاقه‌مندان است و به ارایه برنامه‌هایی برای عموم می‌پردازد همچنین در دو نوبت عصر و شب دو نشست علمی با موضوعات دینی برگزار خواهدشد و در مجموع ده نشست علمی در این مدت برگزار می‌شود.
نمایشگاه یادشده صبح امروز با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه افتتاح شد و وی از نزدیک در جریان روند برپایی این نمایشگاه و آثار ارایه شده قرار گرفت.
آیت‌الله اعرافی در حاشیه این بازدید به ایکنا گفت: حوزه علمیه در بخش پژوهش در چند عرصه کار می‌کند و دفتر تبلیغات نیز نقش موثری در این تحقیقات دارد.
وی با قدردانی از کارهای صورت گرفته در این مجموعه عنوان کرد: یکی از نتایج خوب فعالیت‌ها این است که کارها ناظر به مسایل زمانی و روز شده و بهره‌گیری از از ابزار و تنوع موضوعی نیز در آثار به خوبی مشهود است.
captcha