رونمایی از 60 اثر جدید در نمایشگاه پژوهش دفتر تبلیغات حوزه
کد خبر: 3552566
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
لک‌زایی خبر داد:

رونمایی از 60 اثر جدید در نمایشگاه پژوهش دفتر تبلیغات حوزه

گروه حوزه‌های علمیه: رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از رونمایی از 60 اثر جدید از جمله دانشنامه اخلاق قرآنی و موسوعه آیت‌الله‌العظمی مظاهری در دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امروز 20 آذرماه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمی قم بیان کرد: این نمایشگاه از امروز از ساعت ده تا 12 هر روز برنامه‌های عمومی و جشنواره‌های مختلف برپامی‌کند و مدیران به معرفی برنامه‌های حال و آینده خود خواهند پرداخت.
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به برپایی دو کرسی و نشست علمی در هر روز نمایشکاه اظهار کرد: در نوبت صبح نیز در برخی روزها از ساعت هشت تا ده این نشست‌ها و کرسی‌ها برگزار می‌شود.
لک‌زایی تاکید کرد: پژوهش امروز یک ضرورت است و انتخاب نیست؛ رسالت‌هایی که متوجه حوزه بعد از پیروزی انقلاب شده است واقعا تبدیل به یک ضرورت شده است و چیزی که باید در این زمینه مورد بحث باشد اولویت‌های پژوهشی است.
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار کرد: با ایجاد قطب‌ها در دفتر، جهت‌گیری این مسئله معلوم شده و پژوهش‌های معطوف  به حل مسئله در اولویت قرار دارد به خصوص اسلامی‌سازی علوم انسانی در محور برنامه‌های ما قرار دارد.
لک‌زایی عنوان کرد: با فعالیت‌های صورت گرفته نه تنها در حوزه‌های سطح کشور بلکه در حوزه‌های خارج از ایران نیز امیدوارم شاهد تحولات خوبی باشیم.
وی ادامه داد: در این هفته بیش از 30 اثر جدید رونمایی و عملکرد سال 94 نیز به تفصیل تبیین می‌شود و در روز آخر نیز در اصفهان موسوعه آیت‌الله العظمی مظاهری رونمایی خواهد شد و در مجموع بیش از 60 اثر در این هفته رونمایی می‌شود که این بدون نرم‌افزارها و سایر محصولات است از جمله آن نرم‌افزار دروس حوزه و نسخه جدید پژوهان است.
لک‌زایی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در حد توان به منویات رهبری توجه کرده باشیم و این نمایشگاه نیز تجربه خوبی به ما در این زمینه می‌دهد.
captcha