امنیت و پیشرفت کشور نتیجه وحدت و انسجام ملی است
کد خبر: 3552703
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

امنیت و پیشرفت کشور نتیجه وحدت و انسجام ملی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت، آرامش، موفقیت‌ها و حرکت روبه رشد کشور در همه عرصه‌ها از نتایج وحدت و انسجام ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش «دف آوای وحدت» که با حضور دف‌نوازان برتر استان امروز، 20 آذرماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، میلاد حضرت رسول اکرم(ص) را یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان عنوان و اظهار کرد: روزهایی در تاریخ اسلام و انقلاب وجود دارد که نقطه عطفی در اسلام و تاریخ انقلاب ما به شمار می‌آید و گرامیداشت این ایام الله امری ضروری است.

وی افزود: خدواند متعال به انبیاء الهی دستور می‌دهد که ایام الله را یادآوری کنید و ولادت حضرت رسول(ص) ایام الله و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: در هنگام تولد نبی اکرم(ص)حوادث عجیبی در جهان رخ داد و همه بت‌ها از جا کنده و سرنگون شدند و هر آنچه که مظهر شرک و کفر بود سقوط کرد.

وی بیان کرد: قرآن بزرگترین معجزه پیامبر مکرم اسلام (ص) و کتاب هدایت‌گر تمام انسان‌ها در هر عصر و مکانی است و آخرینی کتابی بوده که برای بشر نازل شده تا به وسیله آن انسان‌ها مسیر سعادت دنیا و آخرت را طی کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: تمام تاکیدات دین اسلام بر وحدت است و امنیت، آرامش، موفقیت‌ها و حرکت روبه رشد کشور در همه عرصه‌ها از نتایج وحدت و انسجام ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: دین اسلام که بر پیامبر(ص)نازل و ایشان دستور یافتند که امت‌ها را به سمت آن هدایت کنند موجب شد انسان‌ها از هر قوم، مذهب و ملتی که هستند برابر و برادر باشند و به برکت این قلب‌های آنها به یکدیگر پیوند خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه برگزاری چنین برنامه‌هایی را تبلور وحدت در استان ذکر کرد و افزود: برگزاری چنین جشنواره‌های وحدت آفرینی که با حضور آقایان و بانوان اهل سنت و تشیع است تقویت اتحاد و همبستگی را به همراه دارد که خوشبختانه این برنامه به همت سپاه بیت‌المقدس در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حضور به موقع بسیجیان در همه عرصه‌ها همواره موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، گفت: بسیج یعنی اخلاص، ایمان، وحدت، عزت و این بسیجیان نیروهایی مخلص، ولایت‌مدار و همیشه در عرصه هستند که در همه میدان‌ها حضور دارند.

نایب رییس دوم کمیسیون سیاسی – اجتماعی مجلس خبرگان به آموزه‌های وحدت بخش دین اسلام اشاره کرد و یادآور شد: حرکت در مسیر دستورات دین اسلام و آموزه‌های پیامبر مکرم اسلام(ص) موجب آبادانی دنیا و آخرت انسان‌ها شده و چنگ زدن به این ریسمان الهی مانع تفرقه بین مسلمانان می‌شود.

captcha