15 دی؛ آخرین مهلت ارسال اسامی به مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران
کد خبر: 3553290
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
ذکاوت خبر داد:

15 دی؛ آخرین مهلت ارسال اسامی به مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران

گروه مسابقات: مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) گفت: آخرین مهلت ارسال اسامی به مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران، 15 دی‌ماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا ذكاوت، مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به برپایی پنجمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران، این مسابقات پنج‌شنبه و جمعه، 14 و 15 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اختتامیه این مراسم شنبه، 16 بهمن‌ماه با حضور مسئولان برگزار می‌شود، اظهار کرد: آئین پایانی این دوره از مسابقات به میزبانی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برپا خواهد شد.
ذکاوت بیان کرد: با توجه به اینکه 15 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال اسامی از بیمارستان‌ها دولتی و خصوصی و مراکز درمانی است، تاکنون تعدادی اسامیشان را ارسال نکرده‌اند که امیداریم مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تا آخرین فرصت اعلام شده، اسامی را ارسال کنند تا با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم شاهد برپایی باشکوه این دوره از مسابقات باشیم.
captcha