امنیت امروز ایران مرهون ایثارگری‌های شهدا است
کد خبر: 3554228
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

امنیت امروز ایران مرهون ایثارگری‌های شهدا است

گروه فرهنگی: مسئول حوزه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: امنیت و آزادی امروز ایران، مدیون مقاومت‌ها و شجاعت شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام تقدسی، مسئول حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه شب گذشته در یادواره شهدای لاله‌های آسمانی و شهید جاوید الاثر ابراهیم هادی که در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد، به بیان مسائل و خاطراتی از سوریه پرداخت. 
وی با اشاره به اینکه مدافع حرم فقط مهر بر پیشانی ما است و خود حضرت زینب مدافع ما هستند، به چرایی جنگ در سوریه پرداخت و افزود: وضعیت کنونی سوریه، به جنگ 33 روزه لبنان با رژیم صهیونیستی بر می‌گردد که در آن جنگ کمک‌های بشار اسد و دولت او نقش عمده ای را ایفا کرد و با ظهور بهار اسلامی در کشورهای عربی از جمله سوریه، عربستان و کشورهای غربی آن را نشانه اعتراض مردم سوریه نسبت به دولت بشار اسد قلمداد کردند و جرقه جنگ در این کشور را زدند.
حجت‌الاسلام تقدسی توصیه مقام معظم رهبری به سردار همدانی مبنی بر اینکه سعی کنید کم کشته دهید و کم کشته بگیرید مهمترین توصیه دانستند که مبنی آن همان حق و عدالت علوی است، زیرا بسیاری از آنان مسلمانند و شعله ور شدن آتش جنگ در سوریه را توطئه انگلیس دانست که از حربه مذهب استفاده کرد و با کمک دولت‌های غربی، عربستان و رژیم صهیونیستی این امر محقق شد.
وی امنیت و آزادی امروز ایران را مدیون این گونه مقاومت‌ها و شجاعت در سوریه و هشت سال دفاع مقدس دانست و بی توجهی به مسائل کشور از جمله اقتصاد مقاومتی را ظلمی بزرگ به نظام خواند.
captcha