همسوسازی برنامه‌های قرآنی هدف از برگزاری نشست‌های مشترک دو اتحادیه
کد خبر: 3558482
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
هامانی مطرح کرد:

همسوسازی برنامه‌های قرآنی هدف از برگزاری نشست‌های مشترک دو اتحادیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کرمانشاه با اشاره به جلسات برگزار شده و نشست‌های مشترک اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی و اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان، گفت: هدف از برگزاری نشست‌های مشترک دو اتحادیه، همسوسازی برنامه‌های قرآنی است.

مرتضی هامانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، در تشریح اهداف برگزاری جلسات مشترک دو اتحادیه در استان گفت: دو جلسه در ماه گذشته برگزار شد«تشکیل نشست مشترک اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی با اعضای اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان» که هر دو جلسه به‌منظور  بررسی موانع و مشکلات موجود در مسیر همکاری و همسوسازی فعالیت‌های مؤسسات سطح استان و بررسی امکانات مورد نیاز جهت ادغام دو اتحادیه در آینده بود.
وی افزود: همچنین از دیگر این اهداف بررسی امکان همکاری در طرح‌های قرآنی از طریق دو اتحادیه و تعیین زمان جلسه بعدی اعضای هئیت مدیره است.
هامانی به جلسه برگزار شده در 13 آذرماه نیز اشاره و اظهار کرد: در این جلسه رئوس برنامه‌های نشست مشترک مدیران و اعضای اتحادیه بررسی و تعیین وظایف و مسئولیت‌های هریک از اعضا مشخص شد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کرمانشاه تصریح کرد: در جلسات مشترک دو اتحادیه تشریح نقاط قوت و ضعف و همچنین شرح نحوه تغییر ثبت و عملکرد مؤسسات بررسی می‌شود.
وی درپایان عنوان کرد: رسیدگی به امور مؤسسات، تشریح و معرفی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات، بیان نقاط قوت همکاری و همسوسازی برنامه‌های قرآنی در سطح استان از دیگر اهداف برگزاری جلسات مشترک دو اتحادیه است.
captcha