وجود جریان نفاق و ضرورت پرهیز از تفرقه در آستانه انتخابات
کد خبر: 3558487
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
مديرکل تبليغات اسلامی مازندران تأکید کرد:

وجود جریان نفاق و ضرورت پرهیز از تفرقه در آستانه انتخابات

گروه معارف: مديرکل تبليغات اسلامی مازندران با بیان این‌که جریان نفاق از هر فرصتی برای نفوذ در کشور استفاده خواهد کرد، تأکید کرد: تفرقه و اختلاف در این مسیر، راه را برای نفوذ بیشتر دشمن هموار می‌کند، به همین دلیل باید از هر گونه اختلاف و تفرقه داخلی در آستانه انتخابات به شدت پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام ناصرشکريان اميري، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران  امروز 12 دي ماه سال جاري در همايش فصلي روئسای کانون مداحان و شاعران آئيني شهرهاي مازندران در سالن شهداي اين اداره کل  برگزار شد، ضمن تبريک بمناسبت حلول ماه ربيع الثاني و ميلاد باسعادت امام حسن عسکري و با تقدير از زحمات و فعاليت هاي صورت گرفته توسط  کانون مداحان و شاعران آئيني استان گفت: مسأله نفوذ استحاله و براندازی یکی از مهم ترین اهداف دشمن در مسأله نفوذ است که همواره از سوی دشمن به شیوه‌های جدید دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه مداحان و ذاکرين اهل بيت(ع) بايد مروج فرهنگ مهدوی در جامعه اسلامي باشند، افزود: اخلاص را مهم ترين اصل در فعاليت هاي ديني و فرهنگي است و زمينه نزديکي دل هاي مومنان را به هم ايجاد خواهد کرد و هر چه اخلاص بيشتر باشد در جذب مخاطب موفق خواهد بود.
ضرورت بکارگیری از تمام ظرفيت کانون‌هاي مداحان و شاعران آئيني استان در برگزاری مراسم‌ آئینی و ملی
شکريان بهره‌گیری از تمام ظرفيت کانون‌هاي مداحان و شاعران آئيني استان را ضروری دانست و تصریح کرد: در برگزاري مراسم هاي ديني و ملي یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان در پروژه نفوذ کمرنگ کردن حماسه‌های تاریخی و ماندگار انقلاب است و تلاش می‌کنند مردم را نسبت به برخی حرکت‌های ارزشمند ملی نظیر همین نهم دی و 22بهمن  بی تفاوت کند و کانون مداحان و شاعران آئيني بايد زمينه برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم‌های آئيني و ملي را فراهم کنند.
وی با اشاره به حماسه 9 دیماه 88  افزود: مردم کشورمان وقتی آرمان‌ها و ارزش های انقلاب را در خطر دیدند به صورت خودجوش به میدان آمدند و آن حماسه عظیم را خلق کردند. 
مديرکل تبليغات اسلامي استان با تأکید براین که نباید حماسه عظیم نهم دی را جناحی کنیم، افزود: این حماسه ماندگار و تاریخی حرکت ملی آحاد مردم در دفاع از انقلاب، امام و رهبری بود  و از هر قشری در آن حضور داشتند، ربطی به گروه‌ها و جناح‌ها ندارد.
حوزه علمیه و دانشگاه در دفاع از انقلاب بی‌تعارف عمل می‌کنند
وی با تاکید بر اینکه ملت کشورمان به همین آسانی اجازه نخواهند داد عده ای فتنه گر و بی بصیرت پایه های انقلاب را متزلزل کنند، افزود: حوزه علمیه و دانشگاه در مازندران در مسیر دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن با کسی تعارف نداشته و همواره پیشگام بوده اند.
عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران مازندران با اشاره به این که توطئه دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات هر روز رنگ دیگری به خود می گیرد، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم و گوش به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی داده تا در دام خطرناک دشمنان گرفتار نشویم.
وی افزود: برای پیروزی و استحکام انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شده و تلاش ها و از خودگذشتگی های بسیاری صورت گرفته است.
جریان نفاق فرصت‌طلب است
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با بیان این که جریان نفاق از هر فرصتی برای نفوذ در کشور استفاده خواهد کرد، تاکید کرد: تفرقه و اختلاف در این مسیر، راه را برای نفوذ بیشتر دشمن هموار می‌کند، به همین دلیل باید از هر گونه اختلاف و تفرقه داخلی در آستانه انتخابات به شدت پرهیز شود.
باید ریشه‌های تفرقه و اختلاف در هر سطحی در کشور سوزانده شود
استاد حوزه علمیه استان با تأکید بر این که تفرقه و اختلاف‌های درونی در آستانه انتخابات سم مهلکی برای کشور است، تصریح کرد: باید ریشه‌های تفرقه و اختلاف در هر سطحی در کشور سوزانده شود تا خدای ناکرده نظام و انقلاب در معرض خطر قرار نگیرد.
اين محقق و پژوهشگر برجسته علوم ديني در مازندران با انتقاد از برخي عملکردها ،رفتارها و  ايجاد تشکيک در جامعه اسلامي و ضربه زدن به اعتماد مردم بيان کرد:  دشمن با ايجاد القاي ناکارآمدي نظام در جامعه تلاش مي کند ملت ایران را از نظام اسلامی جدا تا از این طریق زمینه نفوذ خود را فراهم کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم هیچ‌گاه در شرایط حساس و بحرانی کشور به خواص و نخبگان جامعه نگاه نمی کنند، بلکه خودجوش عمل می کنند، گفت: نهم دی نمونه‌ای از حضور بصیرت گونه مردم کشورمان در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی بود. وی با بیان اینکه براندازی و محو انقلاب اسلامی مهم ترین هدف دشمنان در 38 سال اخیر بوده است، افزود:  دشمنان و بدخواهان انقلاب باید بدانند که ملت ایران تا پای جان به عهد خود با انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند بوده و هرگز دست از حمایت و پشتیبانی از انقلاب و ولایت فقیه بر نخواهند داشت و نعمت وجود ولايت را قدر دانسته و از بحران‌ها با موفقيت عبور خواهند کرد.
وجود جریان نفاق و ضرورت پرهیز از تفرقه داخلی در آستانه انتخابات

captcha