تخصص و تعهد ویژگی‌ بارز شهید جرفی است
کد خبر: 3558963
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

تخصص و تعهد ویژگی‌ بارز شهید جرفی است

گروه فرهنگی: سردار شاهوارپور با بیان اینکه همراهی تخصص و تعهد از ویژگی‌های بارز زندگی شهید جرفی است، گفت: کارمندان و مسئولان اجرایی ما باید ار این شهدا الگو بگیرند و جهت رضایتمندی مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در کنگره بزرگداشت شهید حامد جرفی و شهدای کارمند خوزستان امروز 13 دی‌ماه در مجتمع امام رضا(ع) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سالهاست که شهدای کارمند که همزمان متولی اداره مسئولیت‌های اجرایی و پشتیبانی دفاع مقدس بودند مظلوم واقع شدند اما با پیگیری‌های صورت گرفته و با معرفی شهید جرفی به تهران با تصویب در مرکز وی به عنوان شهید محوری کشوری معرفی شد.

وی ادامه داد: پس از این با پیگیری‌های استانداری و همکاری خانواده شهید جرفی این یادواره برگزار شد. دشمن در هشت سال دفاع مقدس تا پشت دیوارهای ما حضور یافت و کارمندان در دستگاه‌های مختلف دغدغه امنیت مردم را داشتند.

شاهوارپور گفت: در فرهنگ دنیا این موضوع جایی ندارد که یک مسئول اجرایی تا بدان جا پیش رود که به شهادت برسد و غیرت و تعهد شهید جرفی باید به عنوان الگو معرفی شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: همراهی تخصص و تعهد از ویژگی‌های بارز زندگی شهید جرفی است که کارمندان و مسئولان اجرایی ما باید آن را مدنظر داشته باشند. همچنین ایمان و انگیزه الهی و اعتقاد قلبی راسخ به نظام جمهوری اسلامی از دیگر ویژگی‌های این شهید بود. روحیه خدمت و ایثارگری برای مردم در وی به حدی متبلور بود که جان خود را در طبق اخلاص گذاشت. با توجه به آنکه ملت ایران بهترین مردم امروز دنیا به شمار می‌روند و هر چه تلاش در جهت رضایتمندی آنها اندک است باید از دست‌درازی در اموال بیت‌المال و حفظ آنها کوشا باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهانی، نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفان با اشاره به آیات 54 و 55 سوره قمر «إِنَّ الْمُتَّقِينَ فِي جَنَّاتٍ وَنَهَرٍ، فِي مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلِيكٍ مُقْتَدِرٍ؛ در حقيقت مردم پرهيزگار در ميان باغها و نهرها، در قرارگاه صدق نزد پادشاهى توانايند» اظهار کرد: شهدا جایگاه والایی فراتر از عقول و درک ما دارد. بیش از پیش باید برای شهدا کار کرد تا مردم بدانند امنیت در کشور امام زمان(عج) محصول فداکاری شهدا است.

شاهانی ضمن یاد از شهدای حله گفت: راهپیمایی اربعین در حال حاضر معنای دیگری با تحلیل و تفسیر تازه‌ای یافته است که می‌رود تا به قیام مهدی موعود(عج) متصل شود به شرط آنکه ما وظیفه خود را انجام داده و در صحنه حضور داشته باشیم. ولایت‌شناس باشیم و اهل دنیا نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفان گفت: خوزستان تداعی کننده مقاومت، ایثار و فداکاری و کربلای ایران است.

captcha