برپایی دوره‌ آموزشی هنرهای قرآنی در مؤسسه ندای ملکوت
کد خبر: 3559148
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

برپایی دوره‌ آموزشی هنرهای قرآنی در مؤسسه ندای ملکوت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌ آموزشی هنرهای قرآنی با مشارکت مرکز هنرهای قرآنی و همکاری مؤسسه ندای ملکوت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره هنرهای قرآنی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته با محوریت آیات و سور این معجزه جاوید، از 18 تا 24 دی‌ماه در مؤسسه قرآنی ندای ملکوت برگزار می‌شود.
این دوره‌ها در رشته‌های هنرهای تجسمی شامل بخش‌های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، تذهیب، گل و سرخ، پاپیه ماشه، حجم‌سازی و نقش برجسته، رشته صنایع دستی در بخش‌های چاپ باتیک، نفاشی روی پارچه و چرم، معرق و منبت، سفال، قلمزنی و میناکاری انجام می‌گیرد.
همچنین رشته هنرهای ادبی شامل بخش های شعر، داستان‌نویسی، مقاله، پژوهش و ادبیات نمایشی، رشته هنرهای آوایی شامل بخش‌های تواشیح، جمع‌خوانی، تلاوت، تئوری آواها و نواهای قرآن  و هنرهای دراماتیک شامل بخش‌های فیلمسازی، کارگردانی، تدوین، بازیگری، فن بیان، گویندگی، سخنوری و مجریگری از دیگر مواردیست که در این دوره‌ها به آن پرداخته می‌شود.
همچنین عکاسی، تصویربرداری، صدابرداری و صداگذاری(ضبط صدا، ادیت و میکس) از دیگر رشته‌های قابل اشاره است. این دوره‌ها با همکاری مؤسسه ندای ملکوت و با مشارکت مرکز هنرهای قرآنی با ارائه مدرک رسمی در محل مؤسسه برپا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88839692، 88839693 و 88848815 تماس بگیرند.


چهارشنبه///برپایی دوره‌ هنرهای قرآنی در مؤسسه ندای ملکوت

یادآور می‌شود، مؤسسه ندای ملکوت در میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورکش، پلاک 7 واقع شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۸
0
0
برپایی دوره‌های آموزشی هنرهای قرآنی باید توسعه یابد و اقدامی ارزشمند است
captcha