«فارسی وان» به خواست مردم و با پیگیری‌های حقوقیم تعطیل شد
کد خبر: 3560251
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
حسام نواب صفوی:

«فارسی وان» به خواست مردم و با پیگیری‌های حقوقیم تعطیل شد

گروه شبکه اجتماعی: حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «فارسی وان» به خواست مردم و با پیگیری های حقوقی این حقیر به تعطیلی کشیده شد و از این پس نسبت به فعالیت هر شبکه‌ای که فرهنگ و تمدن ایرانی را به سخره بگیرد، شکایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون اخیراً در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اینکه به تعطیلی کشیده شدن شبکه غیراخلاقی «فارسی وان» با خواست و اراده مردم و پیگیری‌های حقوقی او به انجام رسید ، نوشته است با اتحادی که میان وکلا در اکثر کشورها ایجاد شده است از این به بعد هیچ شخصی و یا هیچ شبکه‌ای قادر نخواهد بود تمدن و فرهنگ دیرپای چندهزارساله ایران را به سخره بکشد.

متن حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به شرح زیر است:

وقتی شبکه تلویزیونی «فارسی وان» اقدام به پخش سریال‌های غیراخلاقی کرد متأسفانه طلاق‌هایی موسوم به طلاق‌های فارسی وانی  شکل گرفت و بنیان بسیاری از خانواده ایرانی را هدف قرار داد و از هم پاشید.

بعد از آن در نهایت رذالت هویت ایرانی را به سخره گرفت که سکوت در برابر آن به منزله خیانت بود. طومار بسیاری از مردم نشان از جریحه‌دار شدن احساسات و غیرت ایرانی بود که در نتیجه با طرح شکایت از سوی اینجانب و همچنین پیگیری‌های پرقدرت قوه قضاییه، شبکه منحط و غیراخلاقی «فارسی وان» بسته شد و البته  این را متذکر شوم که این شکایت ملت ایران علیه این شبکه بود و نه فقط به دست من که افتحار وکالت این پرونده را به عهده داشتم.

در آخر متذکر می‌شوم که با اتحادی که میان وکلای حقوقی در اکثر کشورها ایجاد کرده‌ام زین پس هر شبکه و یا هر فردی که بخواهد تمدن و فرهنگ چندهزار ساله ایرانیان را به سخره بگیرد در هر جای دنیا مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار خواهیم داد و...

یادآور می‌شود، حسام نواب صفوی علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون که از جمله آنها می‌توان به مجموعه «کیف انگلیسی» و«معمای شاه» اشاره کرد، از جمله وکلای جوان دادگستری است که در یک دفتر وکالت به فعالیت مشغول است.

 

captcha