مسابقه کتابخوانی مجازی شهیده غربت برگزار می‌شود
کد خبر: 3561396
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

مسابقه کتابخوانی مجازی شهیده غربت برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: همزمان با ایام معصومیه و در راستای معرفی حضرت فاطمه معصومه(س)، مسابقه مجازی کتابخوانی «شهیده غربت» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت ایام معصومیه مسابقه‌ای از کتابچه شهیده غربت ۱ با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت فرهنگی در فضای مجازی و ضرورت نیروهای فرهنگی در این فضای نوین و جهت پاسخگویی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

معرفی شخصیت‌ها و امام‌زادگان و انتقال مفاهیم دینی از این طریق در قالب‌های متنوع برای قشر جوان از جمله اهداف این مسابقه مجازی برگزار می‌شود.

با توجه به حضور مخاطبان قابل توجه در مراجعه به سایت حرم مطهر و کانال‌های فعال در آستان مقدس و همچنین درخواست‌های مکرر و متعدد جهت برگزاری مسابقات در فضای مجازی، ورود به این عرصه مهم و برگزاری چنین مسابقاتی آن هم در فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به کانال تلگرامی astanqom@ و سایت www.amfm.ir مراجعه کنند.

آخرین تاریخ مهلت پاسخ‌نامه تا 12 بهمن ماه و قرعه‌کشی در 20 بهمن ماه ساعت ۱۵ در صحن صاحب الزمان (عج ) درب ۱۶ طبقه بالای سالن امام خامنه‌ای برگزار خواهد شد.

جوایز این مسابقه نیز ۵ نفر اقامت در هتل کریمه مشهد مقدس، ۳عدد هزینه مشهد مقدس به ارزش سه میلیون ریالی، ۱۴ عدد پک فرهنگی آستان مقدس است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۸
0
0
برگزاری این مسابقه باعث شناساندن این شخصیت به علاقمندان می‌شود
captcha