مردم، خادمان انقلاب خود را تنها نمی‎گذارند
کد خبر: 3561757
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
آیت‎الله‎العظمی نوری همدانی:

مردم، خادمان انقلاب خود را تنها نمی‎گذارند

گروه حوزه‎های علمیه: مرجع تقلید شیعیان درس بزرگ تشییع جنازه پرشکوه آیت‏‎الله هاشمی رفسنجانی را حمایت مردم از خادمان و مجاهدان انقلاب و اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)،‌ آیت‎الله‎العظمی حسین نوری همدانی امروز 22 دی ماه، در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم گفت: حضور پرشور مردم در تشییع خاکسپاری آیت‎الله هاشمی رفسنجانی واقعا تحسین برانگیز بود.
وی با اشاره به سوابق و مجاهدت‎های آیت‎الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: آن مرحوم مرد انقلاب بود و ایشان در سالهای پیش و پس از انقلاب مجاهدت‎ها و خدمات بسیاری انجام داد و مردم ما نیز در روز گذشته این خدمات ومجاهدت‎ها را پاس داشتند.
وی گفت: حضور مردم در تشییع جنازه ایشان نیز نشانه وفاداری این شخصیت به انقلاب، نظام و رهبری بوده است و امروز وظیفه همه ماست که با تمام قوا برای حفظ انقلاب تلاش کنیم.
آیت‎الله نوری همدانی تصریح کرد: مردم ما در این روز نشان دادند که اگر شخصی انقلابی باشد و بماند، یقینا از او تجلیل خواهند کرد.
وی با اشاره به به تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به انقلابی ماندن دستگاه‎ها، گفت: خصوصا حوزه‎‌های علمیه تأکید داشته و همه مردم؛ به ویژه مسئولان کشور باید حول محور ولایت فقیه و رهبری این نظام را با تمام وجود حفظ نمایند.
captcha