خدمات ارزنده آیت الله رفسنجانی در صفحه خاطرات ملت ایران ماندگار است
کد خبر: 3561852
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

خدمات ارزنده آیت الله رفسنجانی در صفحه خاطرات ملت ایران ماندگار است

گروه اقتصاد و سیاست: امام جمعه شیروان گفت: خدمات ارزنده آیت الله هاشمی رفسنجانی در صفحه خاطرات ملت ایران ماندگار بوده و هیچگاه پاک نمی شود.

حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، در گفت وگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، بیان کرد: کمتر کسی است که با شخصیت ایشان آشنایی نداشته باشد، وی یکی از اصحاب خاص امام(ره) و امین، مشاور، دلسوز و مجری فرامین ایشان بود.
وی با اشاره به رفاقت و همکاری میان مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطرنشان کرد: ثمره این دوستی دور ماندن انقلاب اسلامی از گزند حوادث بوده است.
وی گفت: هرکجا نام انقلاب اسلامی به میان آید خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در اذهان زنده می شود.
امام جمعه شیروان خاطرنشان کرد: ملت رشید ایران باید قدر زحمات این یار وفادار امام و رهبری را بدانند، زیرا این شخص توانست با مدیریت و به کارگیری سیاست مطلوب در سال های گذشته، انقلاب اسلامی را از گردنه‌های پر پیچ و خم بحران‌ و حوادث بگذراند.
حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و در دهه  اخیر، هیچگاه علاقه آیت الله هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری کم نشد، اظهار کرد: ایشان شخصی ولایتمدار بود و همواره در سال های زندگی پر برکت خویش از فرامین مقام معظم رهبری پیروی کرد.
وی گفت: دشمنان انقلاب به دنبال شبهه افکنی اند، اما هرگز موفق نخواهند شد و همانگونه که زندگی ایشان موجب خیر و برکت بود، ارتحال ایشان نیز موجب وحدت و انسجام تمام نیروهای دلسوز به انقلاب اسلامی است.
captcha