معلمی قرآن با تلاشی مضاعف پس از بازنشستگی + صوت و عکس
کد خبر: 3562190
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

معلمی قرآن با تلاشی مضاعف پس از بازنشستگی + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه آموزش قرآن نصرالله فولادیان پور، قاری و پیشکسوت قرآنی کشورمان با حضور قرآن آموزان و امام جماعت مسجد حجت الاسلام سیدمحمد رضوی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت علی اکبر(ع) تهران برگزار شد.

معلمی قرآن با تلاشی مضاعف پس از بازنشستگی + صوت و عکس

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه آموزش قرآن نصرالله فولادیان پور، قاری و پیشکسوت قرآنی کشورمان، چهارشنبه 22 دی ماه با حضور قرآن آموزان و امام جماعت مسجد حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضوی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در مسجد حضرت علی اکبر(ع)، واقع در تهران، خیابان آزادی، بلوار استاد معین، خیابان هاشمی، نرسیده به میدان هاشمی از ساعت 18 الی 21 برگزار شد.

//معلمی با پشتکار فراوان و همتی فوق العاده پس از بازنشستگی+صوت و عکس

در این جلسه صمیمی، اعضای جلسه به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و فولادیان پور، نکات صوت و لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد.

همچنین، حجت الاسلام سیدمحمد رضوی، دقایقی به سخنرانی درباره فداکاری های آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و همچنین از نصرالله فولادیان پور به دلیل پشتکار و دلسوزی برای قرآن آموزان، تشکر و قدردانی کرد.

//معلمی با پشتکار فراوان و همتی فوق العاده پس از بازنشستگی+صوت و عکس

حسن ختام این جلسه قرآن، تلاوت حسن محمدی، قاری ممتاز کشورمان و نصرالله فولادیان پور بود که در پایان ارائه می‌شود.

این پیشکسوت قرآنی که دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است، پس از بازنشستگی، جلسات متعددی در طول هفته اداره می‌کند.

شنبه ها، ساعت 16 الی 18 در فرهنگسرای قرآن و از ساعت 18 الی 20 در مسجد امام سجاد(ع)، واقع در دوراهی قپان، خیابان امام سجاد(ع)، روزهای یکشنبه در نیروی زمینی ارتش واقع در زیر پل سیدخندان از ساعت 7 الی 9 صبح و همچنین بعد از ظهرها دو ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در مسجد الغدیر واقع در یافت آباد، میدات الغدیر و سپس بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهداء در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان عمرانی به اداره جلسات قرآن می‌پردازد.

این مدرس سخت کوش قرآن کریم در روزهای دوشنبه در حسینیه دارالشفا امام حسین(ع) واقع در خیابان پیروزی، خیابان قره‌یاضی، دو ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء جلسه داری می‌کند.

//معلمی با پشتکار فراوان و همتی فوق العاده پس از بازنشستگی+صوت و عکس

سه شنبه های هر هفته نیز، یک جلسه سیار با نام مکتب تعلیم قرآن برگزار می‌شود و فولادیان پور در آن جلسه تدریس می‌کند.

فولادیان پور در روزهای چهارشنبه از صبح زود به اداره جلسه قرآن می‌پردازد. این پیشکسوت قرآنی از ساعت 7 الی 9 صبح در ساختمان حکمت، واقع در بلوار مرزداران برای کارمندان نیروی انتظامی، تدریس می‌کند. جلسه دیگر فولادیان پور، چهارشنبه ها در مسجد حضرت علی اکبر(ع) واقع در خیابان آزادی، بلوار استاد معین، خیابان هاشمی، نرسیده به میدان هاشمی بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

این مدرس عاشق تعلیم قرآن کریم، صبح های پنجشنبه نیز برای جوانان و نوجوانان در فرهنگسرای قرآن از ساعت  8 الی 10 صبح تدریس می‌کند و از ساعت 10 الی 14 بعد از ظهر در مدرسه قرآن وزارت دفاع واقع در میدان آزادی به تدریس قرآن کریم و جلسه داری می‌پردازد.

 تلاوت نصرالله فولادیان پور

کد

دریافت

مطالب مرتبط
captcha