برپایی 2 کارگاه آموزشی ویژه مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران
کد خبر: 3562673
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
حجت‌الاسلام ذکاوت خبر داد:

برپایی 2 کارگاه آموزشی ویژه مسابقات قرآن بین بیمارستان‌های استان تهران

گروه مسابقات: مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) گفت: دو کارگاه آموزشی حفظ و قرائت قرآن ویژه شرکت‌کنندگان پنجمین مسابقات قرآن بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: پیش‌بینی برپایی و تشکیل دو کارگاه ویژه معرفی‌شدگان به پنجمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی استان تهران در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: نخستین کارگاه، جمعه گذشته، 24 دی‌ماه با عنوان کارگاه آموزشی «حفظ قرآن» از ساعت 8:30 تا 11 صبح در سالن اجتماعات بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برپا شد.
ذکاوت با تأکید بر اینکه به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تهران اعلام شد که نفرات معرفی شده به این مسابقات می‌توانند با حضور در این کارگاه به صورت رایگان از نکاتی که ارائه می‌شود بهره‌مند شوند، عنوان کرد: کارگاه دیگری نیز اول بهمن ماه، با موضوع کارگاه آموزشی قرائت با دعوت از اساتید قرآنی برجسته و بین‌المللی کشوری برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، این مسابقات طی ایام دهه فجر در رشته‌های قرائت شامل صحیح خوانی و ترتیل سوره مؤمنون، حفظ سوره نبأ و نازعات، حفظ سوره ضحی تا پایان قرآن، حفظ نیم جزء انتهای قرآن، حفظ سوره حدید، حفظ در اجزای 1، ۳، ۵ و ۱۰، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و احکام با موضوع سوره حدید، هود، نامه ۵۳ نهج‌البلاغه و احکام عمومی برپا می‌شود.
همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) به نشانی http://khatamhospital.org مراجعه کنند.
captcha