رواج بدحجابی راهکاری برای سست کردن عقاید جوانان
کد خبر: 3562676
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

رواج بدحجابی راهکاری برای سست کردن عقاید جوانان

گروه اجتماعی: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: یکی از راهکارهای دشمن جهت سست کردن اعتقادات جوانان بدحجابی است و رعایت پوشش و حجاب تنها برای خانم‌ها نیست بلکه در مورد آقایان نیز الزامی است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی،  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بجنورد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: حفظ حجاب در بانوان حفظ شخصیت و جایگاه واقعی زن را در پی دارد.
وی با بیان اینکه حجاب، یادگاری از حضرت زهرا(س) است، خاطرنشان‌کرد: امروز در مدارس به مباحث مربوط به حجاب متاسفانه کمتر پرداخته می‌شود.
وی ادامه داد: غربی‌ها فرهنگ عریان بودن را رواج دادند اما مشکلات فرهنگی، بی‌بند و باری و سست شدن بنیان خانواده‌ها، دامن‌گیر خودشان شده و به دنبال راهکار هستند.
حجت الاسلام هدایتی با اشاره به آگاهی فرزندان و نسل جوان، اضافه‌کرد: اگر مسئولین احساس تکلیف کنند، مشکلات ناشی از بی‌حجابی حل شده و به دنبال آن، جوانانی معتقد و مومن خواهیم داشت.
وی در ادامه سخنان خود یکی از عللی که خانواده‌ها با حجاب هستند اما فرزندانی بدحجاب در کنار خود دارند را، ضعف اعتقادی در این خانواده‌ها ذکر کرد.
حجت الاسلام هدایتی گفت: در مسائل فرهنگی هیچگاه اجبار جوابگو نیست بلکه باید برای فرزندان ایجاد انگیزه شود تا احساس تکلیف کنند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت و تاثیر فضای مجازی بر نسل جوان، تصریح‌کرد: اهمیت فضای مجازی در عصر کنونی به اندازه‌ی اهمیت انقلاب اسلامی است.
رئیس سازمان تبلیغات بجنورد در رابطه با مبانی اعتقادی جوانان اظهار کرد: جوامع غربی با بیان موضوعاتی تلاش بر ایجاد شبهه افکنی در میان جوانان دارند، آن‌ها درک کردند که دیگر از طریق فعالیت‌های نظامی نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند به همین دلیل جنگ نرم را آغاز کردند.
حجت السلام هدایتی ادامه‌داد: دشمن به دنبال جنگ نرم است و در آن هیچ شکی نیست باید مسئولین آگاه باشند و راهکارهای مناسب را پیش‌بینی کنند.  
captcha