حضور دانشگاهیان تهران در همایش قبل از سفر عتبات
کد خبر: 3562883
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

حضور دانشگاهیان تهران در همایش قبل از سفر عتبات

گروه دانشگاه: همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان استان تهران با حضور قاضی عسکر، مسئول بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی و بیش از ۵۰۰ نفر از زائرین دانشگاهی استان تهران، در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان استان تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، مسئول بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، مسئولین ستاد و مدیران کاروان‌های دانشگاهی و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از زائرین دانشگاهی استان تهران، در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.
قاضی عسگر در این همایش گفت: کسانی که زیارت می‌روند باید قبلا جانشان را با توبه بشویند، زیرا اگر گناه وجود انسان را پر کرده باشد و به اماکن زیارتی بروند، ظرفیتی باقی نمانده تا بتوانند از معنویت زیارت استفاده کنند.
سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور تصریح کرد: ۸۳ هزار نفر برای شانزدهمین دور سفر به عتبات ثبت نام کردند که در نهایت توانستیم برای ۱۶ هزار نفر مقدمات سفر را مهیا کنیم.
محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز در این همایش گفت: برای قشر دانشگاهی طی تفاهم‌نامه با بانک ملت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای زائران هوایی و یک میلیون تومان نیز برای زائران سفر از طریق زمینی تسهیلات تعلق می‌گیرد.
captcha