‌ششمین نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی ایرانی-اسلامی گشایش یافت
کد خبر: 3563325
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

‌ششمین نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی ایرانی-اسلامی گشایش یافت

گروه جامعه: ‌ششمین نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی با هدف رشد و شکوفایی کودکان، ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های این حوزه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ششمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی ایرانی-اسلامی امروز 27 دی‌ماه با حضور محمد حسین فرجو، دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی و ‌مدیران ستادی شورای عالی استان ها در سالن حجاب وابسته به‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آغاز به کار کرد.‌

‌‌‌این نمایشگاه شامل بازی و اسباب بازی ایرانی، اسلامی و صدها نوع اسباب بازی‌های مختلف فکری و همچنین بازی‌های بومی ‌است.  در این نمایشگاه، اسباب بازی و تولیداتی که مورد تأیید شورای نظارت بر اسباب بازی کشور و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و‌ برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است در حال عرضه است.

در این نمایشگاه برای نخستین‌بار شرکت‌ها مجوز هولوگرام اسباب‌بازی را به نمایش عمومی می‌گذارند‌. معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولید کنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های این حوزه، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی، مهمترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی است.

یکی از اتفاقات خوب این نمایشگاه ارائه مشاوره به خانواده‌ها برای انتخاب اسباب بازی مناسب، برگزاری کارگاه‌های رنگ‌شناسی، برگزاری بازی‌های محلی مناطق مختلف کشور، حضور شرکت‌های دانش بنیان دریافت اسباب بازی‌های دست دوم خانواده‌ها و اهدای آنها به نیازمندان است.

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، تولید کنندگان اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان بازی های کمک آموزشی، دست اندرکاران توزیع اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان تجهیزات و مواد اولیه تولید و ساخت اسباب بازی و سرگرمی و ارائه کنندگان خدمات بازرگانی هستند.

به گزارش ایکنا ششمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از 27 دی تا 1بهمن هر روز از ساعت 9 تا 20 در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر ‌است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۶
0
0
برپایی نمایشگاه به شناخت علاقمندان در مورد اسباب بازی‌های ایرانی اسلامی کمک زیادی می‌کند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹
0
0
با سلام و خسته نباشید، . در رابطه با نمایشگاهها، مخصوصا" نمایشگاههای وطنی، همچون نمایشگاه بازی و اسباب بازی که از مورخه 27 دی الی 1 بهمن سال 95 در سالن حجاب ، خیابان حجاب تهران، بناست که برگزار گردد، ذکر این نکته ضروری است که اطلاع رسانی صدا و سیما و همچنین جراید و مطبوعات و تبلیغات معابر شهری(پلاکارد)در این زمینه بسیار ضعیف است، اینجانب درمورد نمایشگاه فوق به خیلیها اطلاع رسانی کرده ام ، و اکثریت آنها از زمان و مکان این نمایشگاه وطنی بیخبر بوده و بیشترشان ابراز علاقمندی برای شرکت در این نمایشگاه را کرده اند، لطفا اطلاع رسانی قویتر اعمال گردد..با تشکر
captcha