بازدید مسئولان اداره‌کل اوقاف تهران از روند اجرای طرح حافظان شمال غرب
کد خبر: 3563814
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

بازدید مسئولان اداره‌کل اوقاف تهران از روند اجرای طرح حافظان شمال غرب

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئولان قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از روند اجرایی طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران بازدید کردند.

بازدید مسئولان اداره‌کل اوقاف تهران از روند اجرای طرح حافظان شمال غرب

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسئولان قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به همراه مسئولان اداره اوقاف شمال غرب تهران از روند اجرایی طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران بازدید کردند.
این بازدید میدانی از برخی مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان و با حضور صادقی، از مسئولان قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه تهران، پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف شمال غرب تهران و محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح انجام شد.
در این بازدید، صادقی از مسئولان قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه تهران طی سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه قرآن همه چیز ماست و باید تلاش کنیم با استفاده از این کلام الهی به مرحله خودسازی و انسان‌‌‌سازی برسیم، گفت: با بهره‌گیری از قرآن و سیره عملی معصومین(ع) می‌توان به یک زندگی ایرانی ـ‌ اسلامی دست پیدا کنیم.
صادقی در رابطه با اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح مدارس نیز بیان کرد:‌ بنا داریم که طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران را تا پایان سال تحصیلی ادامه دهیم و امیدواریم در پایان به اهدافمان در این زمینه دست پیدا کنیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۶
0
0
باید به اجرایی شدن این موضوع کمک شود
captcha