همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد برای حل مشکل اشتغال اقشار آسیب‌پذیر
کد خبر: 3563829
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل/ محمد حیدری عنوان کرد:

همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد برای حل مشکل اشتغال اقشار آسیب‌پذیر

گروه اقتصاد: مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: این سازمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه با ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی آنان، با کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری می‌کند.

محمد حیدری شلمانی، مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی کل کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: در همین راستا، فردا چهارشنبه 29 دی‌ماه 95، نشستی مابین معاونت‌های بسیج سازندگی و معاونت‌های موضوعی کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهیم داشت.

همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد برای حل مشکل اشتغال اقشار اسیب‌پذیر
وی افزود: موضوعات اشتغال و تولید که با تحقق اقتصاد مقاومتی مرتبط هستند و همچنین تقویت اشتغال در روستاها و بهبود وضعیت اقتصادی اقشار کم‌درآمد و خانواده‌های بی‌سرپرست، از جمله محورهای اقدامات ما در این زمینه است.
حیدری یادآور شد: البته اقدامات پوششی استان‌های مختلف در این زمینه سال‌هاست که آغاز شده و با کمیته امداد تعامل لازم صورت می‌گیرد اما با این رویکرد کشوری، اقدامات ما در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق حمایت از اقشار کم‌درآمد، همه‌جانبه و همه‌گیر خواهد شد.
captcha