برگزیدگان بخش تجسمی جشنواره قرآن و عترت گلستان اعلام شدند
کد خبر: 3564002
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

برگزیدگان بخش تجسمی جشنواره قرآن و عترت گلستان اعلام شدند

کانون خبرنگاران نبأ: در آیین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت برگزیدگان این دوره پس از قرائت بیانیه هیئت داوران اعلام شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ نفرات برگزیده  جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت در رشته نقاشی به شرح زیر است:
 فهیمه بای از گنبد کاووس نفر برتر، حمیدرضا فرخی از گرگان نفر برتر، زینب یازرلو از گنبد نفر برگزیده، فهیمه رستمی از گرگان نفر برگزیده، سلیمه قزل از بندرترکمن نفر برگزیده، سید سمیع‌اله علوی از بندرگز نفر برگزیده، زهره رحمانی از گرگان شایسته تقدیر و هومن ارباب مجنی از گرگان در بخش اقتصاد مقاومتی مقام کسب کردند.
بر اساس این گزارش در بخش خوشنویسی مسعود واحدی، محمدبازیار، حسن کاوسی، علی‌اکبر الهی‌پور، سیدکاظم حسینی، علی‌اکبر میرعزیزی و مرتضی اسلامی‌فر از گنبد کاووس و ملیحه بای از رامیان به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند و همچنین از پریا خاندوزی، نیلوفر جمالزایی، نازنین نیاکان و الهام شمس‌آبادی از گرگان، علی‌اصغر رجب‌لو از رامیان به‌عنوان منتخب بخش پوستر تقدیر شد.
در بخش عکاسی نیز صادق قلیچ‌لی از آزادشهر و مهدیس نظری‌بخت از گنبد کاووس، شریف نیک‌منش، رضا شاهینی، علی فدایی از گرگان به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند و سیدسینا سیدالنگی هم برگزیده بخش عکس با موضوع اقتصاد مقاومتی شد.
نفرات منتخب رشته نقاشی خط نیز حشمت ناصری، علی زورستان از گرگان، سودابه صادقلو، سیدعلی حسینی و محمد رجب‌لو از رامیان شدند. همچنین در بخش نقاشی زیر ١٨سال، محسن کلته از گمیشان، فاطمه رمرودی از گنبدکاووس و ارشان قوانلو از رامیان به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

سمیه ولیان
captcha