دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شود
کد خبر: 3564125
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه دهه فجر، دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی، با رقابت بیش از 100 گروه هنری دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری و محوریت اداره‌کل آموزش و پرورش منطقه 18 و  دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع متوسطه اول و دوم و در قالب 69 گروه سرود و 46 گروه تئاتر از تاریخ 2 تا 12 بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به گفته اکبر بختیاری، رئیس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیر فرهنگی ــ هنری منطقه 18، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، از جمله اهداف این جشنواره است.
وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در بین آنان و تولید آثار هنری دانش‌آموزی است و جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی نیز حرکتی در این راستا است.
مدیر فرهنگی ــ هنری منطقه 18 با بیان اینکه سرودهای آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره هستند، اظهار کرد: زمانبندی اجرای بخش سرود، در سه روز مجموعا با حضور  69 مدرسه منطقه 18، شامل شنبه، دوم بهمن‌ماه با حضور  21 مدرسه، یکشنبه، سوم بهمن‌ماه با حضور  23 مدرسه، دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه با حضور 25 مدرسه است.
وی افزود: زمان‌بندی بخش نمایش نیز در چهار روز مجموعا با حضور 46 مدرسه منطقه، شامل سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه با حضور 11 مدرسه، چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه با حضور 10 مدرسه، شنبه، 9 بهمن‌ماه با حضور 11 مدرسه و یکشنبه، 10 بهمن‌ماه با حضور 14 مدرسه خواهد بود.
جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی ــ هنری منطقه 18 با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه 18 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت جدول برنامه‌های جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی http://khatam.farhangsara.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66207068 تماس بگیرند.
captcha