وقف های جدید ارومیه به ۲۶ وقف در سال جاری رسید
کد خبر: 3564409
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

وقف های جدید ارومیه به ۲۶ وقف در سال جاری رسید

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: ثبت 26 وقف جدید از ابتدای سالجاری در حوزه فعالیت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارومیه گواهی برای آگاهی و درک مردم خیر اندیش وفهیم ارومیه از آثارو برکات وقف می باشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 29 دی ماه حجت الاسلام عیسی برادری رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه اظهار کرد : تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در سال های اخیر علی الخصوص در سال جاری و نیز اطلاع رسانی مناسب به افکار عمومی، خیزش متدینین نسبت به ایجاد وقف های جدید را شاهد بودیم .

وی در ادامه گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه نیز با اجرای حداکثری نیات واقفین در سال جار ی توانسته است در جهت اجرای امینانه نیات واقفین و اطلاع رسانی موثر به همشهریان خیر اندیش گام های موثری در ثبت وقف های جدید بردارد.

حجت الاسلام برادری خاطر نشان کرد: ثبت 26 وقف جدید از ابتدای سالجاری در حوزه فعالیت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارومیه گواهی برای آگاهی و درک مردم خیر اندیش وفهیم ارومیه  از آثاروبرکات وقف می باشد.

وی افزود: راه اندازی مراکز تخصصی قرآن کریم و فعالیت های چشمگیر قرآنی، رسیدگی به محرومین از محل نیات واقفین خیر اندیش، توجه به ساخت و ساز مساجد و کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی، مذهبی امامزادگان و بقاع متبرکه، این اداره را در معرض داوری مثبت افکار عمومی قرار داده و با اعتماد سازی مناسب مردم را به ایجاد وقف های جدید ترغیب کرده است.
captcha