شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر در صیانت از ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 3564416
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر در صیانت از ارزش‌های انقلاب است

گروه اجتماعی: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هر استان وظیفه هماهنگ کردن برنامه‌های ارزشی و عقیدتی در مناسبت‌های مختلف را عهده‌دار است، گفت: این مجموعه یکی از نهادهای تاثیرگذار در روند صیانت از ارزش‌های انقلاب به شمار می‌‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 29 دی ماه علیرضا رادفر  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تبعیت از مقام معظم رهبری یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود، و در کشورمان تفاوت در نگاه‌ها و سلایق وجود دارد که می‌توان آنها را در یک مسیر هماهنگ کرد ولی در عین حال با کسانی که عناد دارند به صورت جدی برخورد می‌شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: هماهنگ کردن سلایق گوناگون در ایران اسلامی یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را مورد اشاره قرار داد و برای مدیریت جدید آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هر استان وظیفه هماهنگ کردن برنامه‌های ارزشی و عقیدتی در مناسبت‌های مختلف را عهده‌دار است، بیان کرد: این مجموعه یکی از نهادهای تاثیرگذار در روند صیانت از ارزش‌های انقلاب به شمار می‌‌رود.

رادفر با اشاره به اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 و استقرار جمهوری اسلامی ایران، موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف مطرح شد، بیان داشت: مشارکت مردم در همه زمینه‌ها نماد و تبلور عینی جمهوریت نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه همراهی مردم در زمینه‌های مختلف مورد توجه ویژه حضرت امام خمینی و سایر مسئولان کشور قرار گرفته بود، گفت: بنابراین برای تاسیس چنین مجموعه‌ای اهتمام شد.

در این ایین ضمن قدردانی از محسن شکر نیا،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابازاده‌پر به عنوان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابازاده‌پر نیز پیشتر امام جمعه موقت ارومیه، رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) این شهر،‌ مدیر ستاد نظارت بر کانوهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی بوده و علاوه بر مدیریت در بخش‌هایی از دانشگاه آزاد اسلامی این استان به کار تدریس در حوزه و دانشگاه اشتغال داشت.

در حکم انتصاب وی که از سوی نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ثادر شده آمده است: در اجرای مأموریت خطیر نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، مدیریت و برگزاری مراسم عمومی و ایام‌الله ونظر به مراتب تعهّد و سوابق درخشان حوزوی و فرهنگی آن جناب، به موجب این حکم به مدت سه سال به سمت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، ملاک عمل قراردادن رهنمودهای حکیمانه امام‌المسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد‌ظله ‌العالی) و بهره حداکثری از مساعدت و توانمندی‌های نهادهای فرهنگی و تشکل‌های نقش‌آفرین مردمی توأم با انسجام و همدلی مدیران محترم ارگان‌های مستقر در استان‌ خاصه نماینده معزز ولی‌فقیه، ائمه بزرگوار جمعه و استاندار گرانقدر در برنامه‌ها و برگزاری مطلوب مراسم عمومی و ایام‌الله بر مبنای سیاست‌ها و راهبردهای مرتبط با هر مناسبت که حسب مورد از سوی دفتر مرکزی نهاد ابلاغ خواهد شد.

captcha