نصب پرچم های نو جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر ارومیه
کد خبر: 3564424
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

نصب پرچم های نو جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر ارومیه

گروه اجتماعی: مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه گفت: پرچم های جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر ارومیه در راستای ارج نهادن به پرچم سه رنگ و ارزشمند جمهوری اسلامی ایران به طور منظم تعویض و نو می شوند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی مجتبی علیزاده، مدیر عامل سازمان زیبا سازی  شهرداری ارومیه صبح امروز 30 دی ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اهتزاز پرچم زیبای ایران درمیادین و معابر شهر طرح ایده آلی برای زیبایی بصری شهرهاست که سازمان زیباسازی علاوه بر نوسازی و تنظیف پرچم های موجود در سطح شهر، درآینده نزدیک بر تعداد این پرچم ها افزود می شود.

وی  با بیان اینکه پرچم  های جمهوری اسلامی ایران با فاصله معینی بصورت منظم در سطح شهر نصب می شود،  اظهار کرد:  به طور میانگین  در سطح شهر ارومیه تعداد ۴۵۰عدد  میله پرچم ۹متری و ۱۲۰عدد پرچم ملل و۸عدد دکل پرچم موجود است.

علیزاده با تاکید بر اقدامات تنظیف و نوسازی پرچم های موجود درسطح شهرارومیه، گفت:  همه ساله با بستن قرارداد و کنترل کیفیت پرچم های تحویلی و بالا بردن سطح علمی کارشناسان و استفاده از جنسهای با کیفیت استاندارد ، نسبت به نصب پرچم های جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر اقدام می شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، بیان کرد: .با نزدیک شدن به ایام الله  دهه مبارک ،  تعداد 450 عدد پرچم مناسبتی در سطح شهر ارومیه نصب می شود.
captcha