ایجاد پایگاه های هنری بخشی از مولفه تمدن اسلامی است
کد خبر: 3564518
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
رئیس حوزه هنری:

ایجاد پایگاه های هنری بخشی از مولفه تمدن اسلامی است

گروه فرهنگی: رئیس حوزه هنری کشور گفت: ما به دنبال معرفی تمدن اسلامی هستیم و در این بین بخشی از مولفه های هر تمدنی ایجاد پایگاه هنری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محسن شفیعی مومنی شریف، رئیس حوزه هنری کشور، شب گذشته، ۳۰ دی ماه در آیین اختتامیه دهمین جشنواره فیلم کوتاه رویش که در سینما آفریقا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال جشنواره رویش با همه نخواستن ها، با تلاش حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد و به طور قطع می توانم بگویم اگر تلاش های صورت گرفته نبود، بازهم این جشنواره برگزار نمی شد.
وی با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، تاکید کرد: این جشنواره در 10 سالی که برگزار شده فیلم سازان بزرگی را به جامعه هنری معرفی کرده و امید است در سال های آینده، سینمای جمهوری اسلامی با نام کسانی شناخته شود که در این جشنواره حضور داشته اند.
رئیس حوزه هنری کشور ابراز کرد: این جشنواره در کنار مضجع منور امام رضا(ع) که الهام بخش بود و نام این بزرگوار باعث برکت بوده، مایه مباهات است و خوشحالیم که این جشنواره به زادگاه خود بازگشت.
شفیعی مومنی شریف با تاکید بر اینکه  ما به دنبال معرفی تمدن اسلامی هستیم و در این بین بخشی از مولفه های هر تمدنی ایجاد پایگاه هنری است، تصریح کرد: اگر این راه را پیش بگیریم و به سمت خدا برویم چون در پرتو عمل صالح است، موفق خواهیم شد و ثمرات و برکات بسیار زیادی به همراه دارد.
captcha