ارسال هزار و ۴۹۸ فیلم به دبیرخانه جشنواره رویش
کد خبر: 3564529
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی خبر داد:

ارسال هزار و ۴۹۸ فیلم به دبیرخانه جشنواره رویش

گروه فرهنگی: رئیس حوزه هنری خراسان رضوی از ارسال یک هزار و 498 اثر به دبیرخانه دهمین دوره جشنواره فیلم رویش دینی خبر داد و گفت: در کل 10 دوره، بیش از 11 هزار فیلم ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سید جواد رفائی، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی، شب گذشته، ۳۰ دی ماه در آیین اختتامیه دهمین جشنواره فیلم کوتاه رویش که در سینما آفریقا مشهد برگزار شد، با بیان اینکه در دهمین دوره جشنواره فیلم رویش دینی یک هزار و 498 اثر به دبیرخانه ارسال شد و بیش از 11 هزار فیلم در این 10 دوره ارسال شده است، اظهار کرد: امیدوارم بخش فیلم بلند و بین الملل نیز به جشنواره اضافه شود.
وی ضمن تشکر از مردم مشهد به خاطر استقبال از این جشنواره عنوان کرد: جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش محملی برای شناخت قابلیت سینمای دینی در ابعاد ملی است تا بستری مناسب برای معرفی فیلمسازان باشد همچنین آثار باید ترویج دهنده مفاهیم دین، اخلاق، امید و نجابت و سبک زندگی ایرانی اسلامی باشند.
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی ضمن تشکر از رسانه ها برای بازتاب خبری دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، اظهار کرد: هیچ کدام از ارگان های دولتی در راستای برگزاری این جشنواره به ما کمک نکردند، و لازم است که یک شواریی از مسئولان استانی و حوزه هنری و  مسئولان عمومی و خصوصی پای کار بیایند.
captcha