مراسم بزرگداشت شهدای 30دی‌ماه شهرستان قوچان
کد خبر: 3564596
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

مراسم بزرگداشت شهدای 30دی‌ماه شهرستان قوچان

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم بزرگداشت شهدای 30 دی شهرستان قوچان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب شهرستان شب گذشته در مسجد جامع قوچان برگزار شد.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم بزرگداشت شهدای سی دی‌ماه شهرستان قوچان با گرامیداشت شهیدان علی غلامیان و حسین کریمی با حضور مسئولان و مردم شهید‌پرور شب گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام غلامرضا اسدی، بازرس ویژه  تولیت آستان قدس رضوی و از مبارزین انقلاب طی سخنانی به ویژگی شهدا در پیشگاه الهی اشاره کرد و گفت: طبق آیه قرآن کریم شهدا زنده واقعی هستند و نامشان در طول تاریخ پابرجا مانده است.
وی افزود: در طول تاریخ از ابتدای صدر اسلام جنگی در برگرفت و اولین شهید خاندان پیامبر حارث بن عبدالمطلب بود که جانش را فدای اسلام کرد.
حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه دشمن برای این انقلاب نقشه‌های زیادی کشیده بود این طور بیان کرد: این انقلاب به جهت اعتقاد وارادت به ساحت اهل‌بیت(ع) و ولایت مطلقه فقیه تا کنون توانسته است نقشه‌های دشمن را خنثی کند.
وی افزود: دشمن پس از ارتحال امام نیز در صدد ایجاد تفرقه و نا امیدی در بین توده‌های مردم بود که نقش مقام معظم رهبری در عبور از گردنه‌های سخت تلاش دشمنان را ناکام کرد.










هادی اسلامی
captcha