شهردار سارایوو شهادت آتش‌نشانان را تسلیت گفت
کد خبر: 3564642
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

شهردار سارایوو شهادت آتش‌نشانان را تسلیت گفت

گروه بین‌الملل: شهردار و رئیس سازمان آتش‌نشانی سارایوو، پایتخت بوسنی‌وهرزگوین در پیام‌هایی جداگانه به سفیر کشورمان، شهادت آتش‌نشانان قهرمان ایران در حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را تسلیت گفتند.

شهردار سارایوو شهادت آتش‌نشانان را تسلیت گفت
«ایوو کمشیچ»، شهردار سارایوو
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سفارت ایران در بوسنی‌وهرزگوین در خبری به ایکنا اعلام کرد: «ایوو کمشیچ»، شهردار سارایوو در پیامی به «محمود حیدری»، سفیر ایران در بوسنی‌وهرزگوین به نمایندگی از شهروندان «سارایوو»، شهر خواهر‌خوانده تهران، شهادت جمعی از آتش‌نشانان قهرمان را در حادثه ساختمان پلاسکو تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: به نمایندگی از خود و مردم شهر خواهر‌خوانده تهران ،سارایوو، تأسف عمیق خویش را به خاطر این حادثه تأسف‌بار اعلام می‌کنم. در این لحظات سخت، مراتب همدردی خویش را به خانواده‌های قربانیان شجاع ابراز داشته و برای مصدومین بهبودی عاجل آرزومندیم.  
در پیام «طایب یاشیچ»، رئیس سازمان آتش‌نشانی سارایوو نیز آمده است: به مناسبت این حادثه ناگوار صمیمانه به خانواده‌های همکارانمان که با ایثار جان خود به نجات دیگران پرداختند، تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای خانواده‌های قربانیان و همکارانمان صبر و برای جان‌باختگان بهشت زیبا مسئلت می‌کنیم.
تعدادی دیگر از شخصیت‌های بوسنیایی نیز با ارسال پیام یا تماس تلفنی با سفارت کشورمان این حادثه غم‌بار را تسلیت گفته‌اند.
captcha